Wat een topspot is dat Medembuco toch!
Het was inderdaad druk, maar op het "geheime stuk" achter de dijk prima te doen! (zie net dat dat officieel niet mag, maargoed inkomstenbelastingen gaan weer omhoog dus we doen maar alsof het nu van ons is)
Was haast vegeten hoe mooi dat kiten is, stond zingend op het water (wel ff checken of niemand downwind voer).
Morguh tweede ronde!!!
(secondenlijm op die snee timmeh, eerst dichthouden natuurlijk, werkt goed
)
p.s. vd berg is morgen volgens mij op edam
*edit* Vergat nog te melden dat Alex een nieuwe Zian kite bij zich had, de "spook" een 4 lijns C kite.
Heb ik even aan gehangen, was maar een 10 (ik vloog zelf 12 rpm), maar dat ging door de enorme instuursnelheid van die kite eigenlijk prima. Erg lichte bardruk, maar naar mijn idee wel voldoende, sturen was beresnel, maar voorspelbaar en springen was een kwestie van heel even opsturen en trekken maar, *plop*. Ik met mijn beperkte ervaring kan hem verder niet echt beoordelen, maar ik moet eerlijk zeggen dat zo'n C kite zo anders (leuk!) is (vergeleken bij mn RPMs) dat ik hem er zomaar naast zou kunnen hebben. Voor diegene die die kite ook eens willen proberen, gewoon even bij Alex aankloppen.