|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Op windfinder geven ze trouwens nu voor zondag 32 om 45 knopen af rond het middaguur. Zal toch niet. Zal morgen wel weer 12 knopen worden
|
|
|
TBK
|
Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter Vera en natuurlijk Kevin en je schoondochter. Boven heel Sloten hangt nu een roze wolk denk ik, betaald door de Beun. Dat wordt dus geen Cumboek volgend jaar Hans. , of heb je nog ergens een kluisie
|
|
|
|
@LaurenS
|
OPA BEUN ,VAN HARTE GEFELICITEERD
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dank u wel heren het is een hele belevenis zo samen met nancy we zijn dolgelukkig nou komt er ook een opa dag natuurlijk alleen moet er geen wind staan natuurlijk heb je ook kinderzitjes voor op een kiteboard volgend jaar gewoon naar brasil frankie gaat gewoon door ik koop een klein ipadje met skype voor die kleine kan ze opabeun gewoon volgen morgen gaan we er naar toe en misschien al effe knuffelen zal de trotse ouders de groeten doen van alle kitekings
|
|
|
|
PeeWee
|
Van harte opa beun, kersverse vader, moeder en oma.
|
|
|
Langbeest
|
Gefeliciteerd opa, leuk op de geboortedag van mijn jongste (10-10-00)
|
|
|
Giertje
|
Hans en Nancy van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter.
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gefeliciteerd Hans !!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
En weer even trug naar de orde van de dag Als het meezit morgen wat wind uit zuid-oost.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
En weer even trug naar de orde van de dag Als het meezit morgen wat wind uit zuid-oost. als het meezit genoeg wind
|
|
|
TBK
|
En weer even trug naar de orde van de dag Als het meezit morgen wat wind uit zuid-oost. Zuid zuid oost en waar gaan we heen dan ? Schellie is K@T Enkhuizen is K@T Medemblik is K@T Edam is altijd K@T Wat blijft erover ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Met ZZ/O is volgens mij Schellinkhout de beste optie ...er komt inderdaad we wat wind ..kijk morgen wel even .. hier het plaatje voor morgen.
|
|
|
Giertje
|
Ja TBK dat gaan wij jou niet vertellen! Dan had je me maar door de ballotagecommissie voor Brazilië moeten laten komen en niet mijn jeugdige leeftijd moeten gebruiken om me buiten de Kite Kings te houden
|
|
|
|
TBK
|
Ja TBK dat gaan wij jou niet vertellen! Dan had je me maar door de ballotagecommissie voor Brazilië moeten laten komen en niet mijn jeugdige leeftijd moeten gebruiken om me buiten de Kite Kings te houden Bukdijk zeker weer of varen jullie nu op baggersloten midden in de polder ! Ger je kan altijd nog mee naar Brasil, een paar steekpenningen zijn altijd welkom bij de Kings. Om het hele ballotageverhaal te doorlopen wordt echt een zware kluif voor je.
|
|
|