Hier ook nog geen wind.....de windvoorspelling is alweer bijgesteld.. Volgens het Knmi. WIND: ZUIDELIJK 5-10 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 10-15 KN, LANGS DE KUST 15-20 KN. IN EEN BUI KANS OP UITSCHIETERS TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. . Niet echt top......maar we blijven hopen dat hij straks aantrekt... Sta startklaar om naar Schell te gaan..maar nu eerst maar even een bakkie kofie.
Hier langs de Seine waait het van de planeten. Ik ga zo mijn 9 metertje oppompen en langs het tweede plateau van de Eiffeltoren zweven. Jiiiihhhaaaaaaaaaaaaaa
Hier langs de Seine waait het van de planeten. Ik ga zo mijn 9 metertje oppompen en langs het tweede plateau van de Eiffeltoren zweven. Jiiiihhhaaaaaaaaaaaaaa
Hier langs de Seine waait het van de planeten. Ik ga zo mijn 9 metertje oppompen en langs het tweede plateau van de Eiffeltoren zweven. Jiiiihhhaaaaaaaaaaaaa
Dat klopt, Ik ga nog even deze toren bezoeken en dan kom ik zo naar je toe. Waar zat je ook weer precies ???? Bij klossjaar Hermaaaan of bij Klossjaar Beunioo en onder welke brug ??? We gaan lossssssssssssssssssssss
hallo rich wel opabeun klosjaar vaar al many anees on the seine quiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik dacht al dat ik je gisteren zag Ries. Vannacht nog de Moulin Rouge uitgetrapt en toen ben ik maar gaan slapen op een bankie in Le Jardin des Plantes.
Heb alweer van alles meegemaakt hier. Geweldig. In het kort........kramp, wc, teveel drap tussen de billen vandaan dus wc verstopt, nog een keer doortrekken, wc overstroomt, kamer dus blank, water stroomt verdieping lager enz enz. Pijn in mijn buik van het lachen dus. Dochter van 11 zegt: 'Hé, leuke speelgoedwinkel' en rent van ons weg en naar binnen. Blijkt het een soort Christine La Duc winkel te zijn vol speeltjes. Heerlijk toch. En nog wat leuke gesprekken gehad met de klossssjaaaaaars.
Paris......ik zou mijn schoonmoeder er nog niet heensturen... .maar nog een prettig verblijf daar John. Maar.....de wind lijkt wat aan te trekken ...ga maar eens naar Schell. even kijken of het wat is .... See you.
Net weer terug van Schellie.....en het viel niet tegen, ruim 2, 5 uur kunnen varen.. Geen spectaculair sessie ..maar een knoopie of 12-15 ...maar toch weer even lekker op het water gestaan.
Het was helemaal top op Castricum heerlijk tot een uur of vier met gemiddeld 18 knoopies ! Mijn waveboardje van 50 euro ript als een idioot door de golf mwahhhahahah! Heerlijk. En het was nog warm ook.Nog even een lekkere sessie mee kunnen pakken voor mijn vakantie Limburg. Hihaaaa.