Tim_GTS5

|
Morgenochtend ook ff kijken op schel denk ik, als het waait dan 
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Nee avonddienst, jij toch ook 
|
|
|
Langbeest

|
Ik denk het ook :-)
|
|
|
Scouby
Geen avatar
|
zie dat er woensdag zo'n 20knp staat, zuiden wind. Vaart er wel eens iemand bij Almere Haven?
|
|
|
FlyingHigh

|
Ziet er goed uit de komende dagen. Morgen maar eens kijken hoe ik mij voel.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Zo maar ff een sessie op schel doen, ziet er goed uit nu gemiddeld 20 kn met zon
|
|
|
maxva

Logs: 0 | 10 uur
|
Iemand die toevallig langs station hoorn komt? Bus rijdt zonder te stoppen langs het perron -.- wat een feest het ov
|
|
|
Merijnhe

Logs: 0 | 12 uur
|
Ik ga mijn spullen pakken en kom die kant op! Maxva, duurt nog wel ruim een uur voordat ik daar in de buurt ben ....
|
|
|
the coon

|
Zucht ik wil ook mee!!
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
zie dat er woensdag zo'n 20knp staat, zuiden wind. Vaart er wel eens iemand bij Almere Haven?
Almere-Haven is verboden voor kitesurfers. Is alleen voor windsurfers.  Ziet er goed uit de komende dagen. Morgen maar eens kijken hoe ik mij voel.
Zit nou nog in Parijs, maar misschien komende week lekker varen.  Heb trouwens nog heel veel uren staan die opmoeten voor het eind van het jaar. Tot 1 januari nog 2 weken vrij genomen en hoef daarna maar 2 dagen per week te werken tot het nieuwe jaar. Heeeeeeel vervelend. Kom maar op met die herfststormen. 
|
|
|
Scouby
Geen avatar
|
Almere-Haven is verboden voor kitesurfers. Is alleen voor windsurfers.  Thanks! Zag er twee weken geleden wel iemand kiten. ook bij de Hollandse brug, alleen kan je daar nu niet parkeren. Er zijn daar werkzaamheden, de kiter die z'n auto daar had neergezet in de berm, had een boete van 90 euro. Dan toch maar Flevoland uit.
|
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
goeden dag iedereen veel plezier voor de mensen die gaan varen en gek doen op het water wie weet of er ergens onder Volendam een spot is waar je mag en kan kitesurfen ? of ergens anders met zuidenwind ? wijk aan zee is dan aflandig !!!!!
|
|
|
|
BaSS

|
Morgen staat er wind op Schellinkhout, ik weet het zeker!
En anders .. nou dan sta ik er dus voor niks...
|
|
|
Langbeest

|
Na een uurtje ouwehoeren kwam de wind toch nog door Heerlijk gevaren op Shell met de 17
|
|
|
Merijnhe

Logs: 0 | 12 uur
|
Gister was JvdK misschien bij het Jeugdjournaal maar vandaag liet hij nog in real life ff wat moves zien bij Schellinkhout!
Het duurde vandaag even voordat de wind aantrok maar vanmiddag vanaf een uur of 14.30 werd het dan toch nog echt een supermiddag met zon, wind, goed temperatuurtje en slechts 42 kiters op het water bij Schellinkhout ;-) Perfect windje voor mijn 12!
|
|
|
PeeWee

|
Langbeest for president. Eerst ruim een uur aan zijn zephyr mogen hangen (mijn zephyr ligt in de mottenballen). Daarna heeft ie me nog geholpen toen ik mijn gecrashde kite niet meer in de lucht kreeg  . Wat een weertje zo eind oktober. See joes.
|
|
|
Langbeest

|
Graag gedaan Peter...... 
|
|
|
ditispablo

|
lang wachten, maar was ff lekker met de 10 zelfs ! heerlijk