FlyingHigh
|
Kunnen jullie ff laten weten of het te doen is op Schell met mijn 7 m? Dan kom ik ook nog vanmiddag wel ff zin om te knalluhhhhhh
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
herman rustig aan ouwe je mot nog mee naar comboekoe
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hansie ..zelf kiten is leuker als erna kijken....kom ook weer eens naar schell..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja had zelf ook wel gewild maar ja eerst effe naar de grote jumpers kijken en dan lekker naar mijn kleinkind wacht maar frankie jouw opatijd komt nog JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA veel plezier zal wel genoeg filmen voor iedereen
|
|
|
Giertje
|
Ik sla vandaag over. Veel te veel woei voor een edge 7 Herman
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Dacht dat die zeven lang te houden was. Sla ik maar over vandaag. Dinsdag maar weer dan. Staat nu 31-38 op Schell.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schellie.........niet te doen met een 7 mtr Zelfs onze zwaargewicht Richard kwam het water af.. Meer als 45 knp op de kant gemeten met uitschieters. Manfred heeft het ook nog even geprobeert en die moest het bekopen met een gescheurde kite.. Maar er waren er ook een paar (6 mtrs) die er wel op konden blijven ...maar het is meer overleven dan lekker kiten.. Hopelijk dinsdag betere omstandigheden....
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Haha ik heb mooi overgeslagen en wat dingetjes in het huis gedaan, zo uit eten met de vriendin omdat de verhuizing en verbouwing vandaag helemaal afgerond is Waterstart gaat al goed hoor, kan al varen zelfs The Littleman was verbaasd toen hij het gisteren zag. Maar het zal vandaag meer een luchtstart dan een waterstart geweest zijn haha.
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wijk aan zee ging super met 7 meter toch wel vlagen tot dik in de 40 knopen miss wel tegen de 50, heb ook nog wel wat geloopt maar niet zoals die gasten op zandvoort dik hoor
|
|
|
Giertje
|
Henk je blijft een topper.
|
|
|
|
Giertje
|
Proficiat Jerrie. John je voorspelde het al. Maar ik vond dat Tim ook super.
|
|
|
PeeWee
|
Tim was top, maar Jerry de Meester . Wat een show met een terechte top drie.
|
|
|
Langbeest
|
Voor mij was Tim de winnaar..............Gefeliciteerd Jerry, tandjes wat ging die hoog
|
|
|
bredo
|
Ik was er bij jerry was geweldig, wat gaat die hoog en smooth! Hulde!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Gefeliciteerd Jerry!!! Iedereen bedankt voor de show!! Wat zag dat er allemaal goed, hoog,smooth en stylish uit. Next year ben jij de master, Tim!!!
|
|
|
the littleman
|
morgen na de storm rond 12.00 uur maar ff oefenen op schell voor volgend jaar
|
|
|