the coon
|
geen wind?? jammer man sorry om te horen,' genoeg wind hier. de jongens gaan weer los verder op zie ik. morgen weer en dag ride;)
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker allemaal weer. Had ik mijn spullen in de auto gemieterd, op naar het werk, 15 uur klaar in de buurt van Muiderberg, denk een topsessie te gaan hebben, is er geen wind. Leven is soms hard Ja dat is wreed,van de week maar weer is op zee kijken...morgen misschien als er woei is
|
|
|
BaSS
|
Woensdag John! .. wel pal west.. ook niet echt leuk op schellie..
|
|
|
|
joosie
|
zegt de man in zijn korte broekie wacht maar als je terugkomt brrrrrr het is hier al aardig fris geworden
|
|
|
@LaurenS
|
brrrrrr het is hier al aardig fris geworden Mietje …..,ben gister teruggekomen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zoetwatermatrozen moeten genoegen nemen met minder wind, nog geen idee Ries , jij suggesties?
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
jahoor richard heb van 3 tot 5 gevaren bij wijk bunker maar daar had je veels te weinig aan 9 laat staan boven de pier uit springen
|
|
|
@LaurenS
|
Had je toch naar IJmuiden moeten gaan denk ;-)
|
|
|
|
the coon
|
Had je toch naar IJmuiden moeten gaan denk ;-)
Yep
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen kan ik niet. Laatste daggie werken van deze week en dan weer 5 dagen vrij. Woensdag kan ik echter maar een uurtje varen in de ochtend ivm afspraken in de middag. Wie weet nog lekker windje op donderdag of vrijdag. En anders zaterdag of zondag. We zien het wel. Vorige week 4 dagen gevaren dus ik mag niet klagen.
|
|
|
Giertje
|
Het forum slaat bijna op tilt! Top drukte Ik zie dat je weer terug in het land bent Peter Leuke foto trouwens. Morgen ochtend nog badgasten naar Schell?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Het forum slaat bijna op tilt! Top drukte Ik zie dat je weer terug in het land bent Peter Leuke foto trouwens. Morgen ochtend nog badgasten naar Schell? Werken, werken werken, studeren, studeren, studeren, voetbal kijken Ik hoop zaterdag of zondag weer te kunnen
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ochtend nog badgasten naar Schell? Wie weet,wil eigenlijk naar zee,maar met zuid is dat niet echt verstandig…ff kijken wat de wind morgen doet …! Ik doe een wetsuit iig
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wetsuitje is nog prima te doen. Totaal niet koud gehad de afgelopen week.
|
|
|
FlyingHigh
|
Vandaag was het bij het water wel een stukkie kouder hoor dan gisteren!! Duurt niet lang meer voor het droogpakkie uit de kast komt. Of een tijdje naar zee gaan, dat water is nog langer warmer en kan je nog ff bij aloha naar binnen. Woensdag pal west, dus dat wordt denk ik naar zee. Is aloha trouwens nog wel open doordeweeks??
|
|
|
Giertje
|
Moet vandaag overslaan wat verkeerds gegeten denk ik.
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Ik kan bevestigen dat er gister middag echt zat wind was op Ijmuiden, nadat de buien verdwenen waren. Met de Rally 8 in heerlijke golven gevaren met prachtig weer.
|
|
|
the coon
|
Gistere was het windkracht DAMN!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik kan bevestigen dat er gister middag echt zat wind was op Ijmuiden, nadat de buien verdwenen waren. Met de Rally 8 in heerlijke golven gevaren met prachtig weer. En zo was dat, Ed top sessie op ijmuidel, maar waar moeten we vandaag heen ????
|
|
|