manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
wat is er mis met zuid op schellinkhout, ik vaar dan altijd heerlijk. ben nu alle rituelen aan het doen, ga zo op weg cu op schellie
|
|
|
|
Giertje
|
Het jaar kan niet beter beginnen. Wat een windje. Hopelijk nog veel van deze dagen en een gelukkig 2014
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Schell was lekker , wind draaide zzo en toen ging ie wat harder. Nog ff lekker tekeer gegaan in ieder geval... doel is bereikt. Brakheid is er uitgekite... was weet gezellig met veel bekende badgasten
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ja het was weer een gezellig eerste dagje van 2014 ...ik hoop dat er nog vele zullen volgen... ik was misschien een beetje te positief om mijn 7 mtr op te zetten ...maar heb toch nog wel lekker gevaren ...morgen weer zo,n dagje ?
|
|
|
Langbeest
|
Was weer lekker vandaag, gezellig. Schoudertje hield er wel op een gegeven moment mee op, voorzichtig aan dus. Droogpakkie is erg goed, geen enkel druppeltje aan de binnenkant. Zweet wordt netjes afgevoerd dmv goed thermo ondergoed en ademende buitenlaag van het pak.
|
|
|
DM2008
|
Wie gaat er morgen varen?? Wijk ziet er goed uit in de ochtend!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was gezellig vanmiddag en druk, vrijdag in de namiddag misschien nog een uurtje meepakken op wijk ziet er goed uit
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vrijdag ziet er zeker goed uit, ga hem echter wel missen. Henriette heeft de auto nodig en ik moet de spieren ff rust geven. Hopelijk dit weekend weer .
|
|
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
tja het is niet een dikke storm maar het is vaarbaar en daar gaat het uiteindelijk om morgen is er meer volgens de voorspelling
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De (harde) wind kakt er voor vandaag uit dus een verplichte rustdag Dan kunnen we morgen weer los En overmorgen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik sla vandaag ook maar over...ga maar even de klussen doen die steeds blijven liggen..Morgen gaan we weer los..
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
heb jij die bende ook al je was toch kleure blind Ga je nog mee naar Sal ik ga zo boeke jonghah , thuis bloife is echt duurder
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja Ja Net geboekt in maart voor een weekie met de 5 badgaste Coos, Marco (Flying trunkie) Bass, Frank (TBK) en Moi (Haring) naar Sal ThumpsUp Cool Joepie YeSS http://www.jiba.nl/santa-maria/hotel-pontao#informationHotel Pontao 3 sterren Kaapverdië Sal Santa Maria Algemeen Altijd als we aan Hotel Pontao terugdenken, worden we direct vrolijk. Want wat is dit een leuk hotel! Naast de ideale ligging en de prima kamers, vonden wij het sfeertje dat hier hangt zo leuk en typisch Kaapverdiaans. Bovendien is het een ideale plek voor wind- en kitesurfers. Het complex ligt namelijk zo dichtbij het strand, dat je niets hoeft te missen van de fantastische golven waar Sal zo om bekend staat. En na een lange dag aan het strand of op zee is er niets zo lekker dan nog even uitrusten in het zonnetje bij het leuke zwembad van Hotel Pontao. Alle info is welkom ThumpsUp en je kan nog boeke er zijn nog een paar plaatsies !!!!!
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Morgen toevallig nog mensen naar Schellie? Vind in mijn eentje nog een beetje trickie als beginner...
|
|
|
Langbeest
|
Weet zeker dat er morgen mensen zijn op Schellinkhout.
|
|
|