markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
IJmuiden was egt k@$^@%^&...Rond 14u zon weg, wind weg en nog btje met de 10m gevaren maar hield niet over...In het begin bijna niemand later man of 10 opt water... Was er snel klaar mee met 7 graden celsius...
|
|
|
FlyingHigh
|
Hé Bassie, jij ook de beste wensen ouwe!! Dat je maar eens een keer wat mag gaan verdienen met dat harde werken van je! Moet morgen ff auto inleveren voor apk enzo, dan ff met mijn meissie terug naar huis brengen, spullen in haar gebakkie en gaaaan. Denk dat ik tussen 9 en 9.30 uur er ben. You tooooo!!!
|
|
|
Langbeest
|
Hoe loopt dit af mannen???
|
|
|
|
|
TBK
|
Die heeft echt een jaloerse vriend, tot hier en niet verder !
|
|
|
|
TBK
|
Wat heb jij toch met billen John, het schijnt dat HH ook zomaar billen op zijn fototoestel had staan in Brasil....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach billen. Heerlijk Ik beken schuld aangaande het billencamera-incident bij ons Harinkie. Schuldig edelachtbare
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mmm ik zit ff lekker te naaien nu......en plakken. Bedacht opeens dat een chicky mijn handschoen gesloopt had. Zin om morgen weer ff te knallen
|
|
|
TBK
|
Have fun morgen manne, wel voorzichtig vooral met de donkere sliders , het is alweer een tijdje terug.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zal eens kijken of ik morgen eerder me werk kan/mag verlaten dan kom ik ook nog effe naar Schellie.
|
|
|
FlyingHigh
|
Altijd gezellig Theo. Gewoon ff regelen. Je dagen van vorig jaar moeten toch op
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Je dagen van vorig jaar moeten toch op Ja grapjas die zijn op hoor..... Maakt niet uit nieuw jaar nieuwe kansen
|
|
|
audi
|
Kom morgen ook nog even kijken Weet alleen nog niet of ik het water op kan met 40 knopen
|
|
|
FlyingHigh
|
Eerst zien of het echt 40 knoopies wordt hoor. Kan ik mooi kijken of ik die zeven meter tot 40 kan houden. Anders houdt het voor mij ook op We gaan het zien. Handschoentje is inmiddels weer als nieuw, dus daar zal het niet aan liggen
|
|
|
audi
|
Ik heb een 5 meter rdd vision wil wel een keer proberen of ik er ook mee kan varen
|
|
|
Ride
|
Gewoon die 7m pakken en buffelen met dat ding. Ik ben morgenochtend rond 08.45 uur aanwezig op Schellie. Moet weer vroeg weg dus kan nog een kleine 2 uur meepakken op het water voordat ik aan de bak moet.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Denk dat ik je net ga missen John ,morgen ff uitslapen en dan om een uur of 12 op schell... ff de lowend van mijn 7m2 testen Ben jij er nog wel Hermanus rond die tijd ??
|
|
|
Ride
|
Das jammer Peet. Heb niet veel meer te klussen thuis dus vanaf nu weer veel het water op. Ga ik je weer veel vaker zien. Komt goed.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ach billen. Heerlijk Ik beken schuld aangaande het billencamera-incident bij ons Harinkie. Schuldig edelachtbare Bedoel je deze zekerrrrrr ???
http://vimeo.com/75011091
Morge ook de hele dag vrij, dussssss top daggie op schell, kijk morge wel hoe laat ik wakker wor
|
|
|