Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vanmorgen een klein half uur op het water gestaan met de 7m Edge. Totaal niet lekker. Te harde vlagen waardoor je niet lekker kon varen. Toen maar effe zitten ouwetakkebossen. Ook gezellie. En mooi bakkie hoor Peet. Kom maar op met de lente
|
|
|
KiteFEEL
|
Was even lekker hard werken met de 6m met flinke uitschieters. Jammer dat de wind zo onwijs onstabiel was. Morgen maar weer naar Schellinkhout voor een van de laatste warme sessies voor de komende tijd.
|
|
|
BaSS
|
Zo... uurtje file, zon op zien komen en net op tijd om John en Herman nog op/in het water te zien. Het was weer een top dag met als hoogtepuntje...eh... Peter z'n nieuwe auto Laura onze medeverslaafde is ook weer gespot, helaas net ff teveel woei voor ons allen (ik meette 46 knopen in de vlagen en toen moest het nog harder gaan waaien). Volgende keer beturrrrr..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je maakt me wel nieuwsgierig .....wat rij je nu Peter.... P.s ik hoop dat het zaterdag nog wat wordt. ...na het weekend treed de winter in.
|
|
|
|
KappuhH
|
Gaat er morgenvroeg nog iemand ergens het water op? Schellinkhout? Wijk aan Zee?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanaf half 3 op wijk, was niet veel met de 7 maar mooi oefen windje om te loopen. Lande ze heel consistent en trok ze lekker snel, max 5-6m hoog maar wel mooi horizontaal er achteraan. Ondanks dat ik dus niet echt lekker gepowered was toch een leuke sessie
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Frank, vaarde jij met die C4? Ik was vanmiddag op Wijk met de zwarte RRD Vision 7 aan het varen. Kwam af en toe tekort als de wind afzwakte maar ging eindelijk een keer lekker op zee.
|
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Gaat er morgenvroeg nog iemand ergens het water op? Schellinkhout? Wijk aan Zee?
Ik moet even kijken wat de wind doet, zoals het er nu voor staat kom ik met mijn 12 niet heel ver dus laat ik hem schieten.
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat een top sessie vanmorgen....Not. Ben er ff kort op geweest. Die vlagen waren killing. Bassie had 46 knoopies gemeten en dat was ff te pittig voor de 7m edge. Wel gezellig zitten ouwenelen en nog ff bij vd Berg wezen struinen. Helaas niks kunnen vinden om te shoppen.
|
|
|
TableTopje
|
Wind op schell ging richting west en werd wat vlagerig... Vanaf twee uur had ik Schell helemaal voor mijzelf.... Lekkere sessie met mijn nieuwe Torch 7, maar zeker niet top... Misschien morgen nog even...
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Middagje vrij nemen, waarschijnlijk laatste keer met aangename temperatuur de aankomende tijd
|
|
|
Tony-G
|
Middagje vrij nemen? Ik moet overwerken.
|
|
|
@LaurenS
|
Niet klagen Tony ,wees blij dat je werk hebt überhaupt...j
|
|
|
Tony-G
|
Inderdaad. Dat ben ik ook
|
|
|
BaSS
|
Hey Tony! dat stuk overwerken moet je er dus bijnemen als "vrij".. simpel Ik hoop dat er zaterdag nog ergens wind is.. maar iets minder dan vanochtend graag..
|
|
|
KappuhH
|
Niemand die morgenvroeg sowieso gaat? Geen zin om er alleen te staan namelijk
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja hij ging weer heel hard vanmorgen, denk een half uurtje gekite en toen de vlagen goed door kwamen gaf ik me gewonnen
|
|
|
BaSS
|
die 15 knopen zijn er waarschijnlijk wel minimaal 20 als je de trend tijdens de herfst/winter aanhoudt qua voorspellingen.. Staat vast wel iemand op schellinkhout.
|
|
|
KappuhH
|
Voorspelling windguru pro is 17/18 knopen met vlagen in de 20. Ben jij er niet Bas? Wil naar Wijk trouwens, meer wind en warmer water
|
|
|
BaSS
|
Ah hijs nu al 17/18 ja... betur.. Nee, morgen helaas niet.. al scheelde het niet veel.. afspraken gemaakt qua werk (stom stom!) Zaterdag weer... Veel plezier KappuhH
|
|
|