zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
nou ja ...goed ..de wind is weer Z/O (net als twee weken geleden) ...niet echt mijn favorite richting .. . maar het is op Schellinkhout nog te doen ... maar ik ben er weer bij .. hier weer even het plaatje voor zaterdag: sorry Richard ..maar we zijn niet allemaal kleurenblind.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Het weekend ziet er weer goed uit heren! Wie gaat er nog meer allemaal zijn benen strekken op het water? Ik ga denk ik ook wel even. Heb eindelijk de 12 meter weer terug na 3 maanden en heb die nooit gebruikt sinds ik echt kan varen eigenlijk, dus ben heel benieuwd Hoop alleen dat het nog een beetje te doen is met wetsuit...
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ziet er goed uit ,maar zaterdag ziet er maar povertjes uit... Niet op die kleurplaat van Zwafra maar die kleurplaat heeft het nooit bij het rechte eind gehad.. ZO wind is ook moeilijk te voorspellen sowieso in NL
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
sorry Richard ..maar we zijn niet allemaal kleurenblind Ries zit ergens in de sneeuw dus die merkt er weinig van. Vanmorgen me droogpak verkocht aan Coos dusz als er morgen wind is komt ik weer verkleed als zeehond Brrrrrrrrr De ochtend ziet er i,i.g. nog aardig uit
|
|
|
KiteFEEL
|
Morgenochtend ben ik ook weer lekker even spelen op Schell!
|
|
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Ja, vlgs mij vandaag mooiste dagje dit weekend. Ik ga paar uurtjes werken en dan hopelijk uur of 12 naar Schellinkhout!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Het is morgen pas weekend mensen, een beetje medeleven met de fulltime slaven he.
|
|
|
Kemperman
|
Half 11 schellinkhout.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Potverdepotver,vandaag loop ik een mooi daggie mis Denk dat het wel mee valt hoor Peter, ik skip um voor vandaag. 15 knopies
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Half 11 schellinkhout. Hij was weer lekker! Ik heb trouwens nog een paar handschoenen meegenomen die op de picnic tafel lagen. Prolimit maat XS/S dun, wie is de gelukkige eigenaar?
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Ik ben de gelukkige eigenaar (of eigenlijk niet zo heel gelukkig want zo warm zijn ze nou ook weer niet).
We komen elkaar vast wel een keer tegen en dan krijg ik ze wel van je terug. Heeft geen haast want wilde eigenlijk toch nieuwe kopen... Bedankt iig dat je ze hebt meegenomen!
|
|
|
DM2008
|
Morgen volgens Guru 19/22 ZO vanaf 10-11 uur, ik ga'm in de gaten houden!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
supergoeie surf vanmiddag op wijk , mooie setjes kwamen in lijn binnen rollen. zag 3 kiters op IJmuiden maar meer dan 18 knopen waaide het volgens mij niet
|
|
|
TBK
|
Het was weer lekker vandaag op Schel, 10 metertje was goed te doen. Laura zette ook weer haar beste beentje voor, gewoon in een 3/2 wetsuitje De bikkel !
|
|
|
Giertje
|
Ja het was weer een topdag op Schell. Goed te doen met de 9 en wat een mooie volle IJsselmeer swell. Morgen weer!
|
|
|
TBK
|
Morgen ZZO Giertje, niet echt geweldig op Schel.
|
|
|
Giertje
|
Er zijn nog andere mooie spots bij Hoorn Frank.
|
|
|
TBK
|
Ja dat weet ik !
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
jah 10 a 11 knopies ,misschien trekt ie na tienen nog wat aan ,maar een spektakel zal het niet gaan worden denk ik
|
|
|
|