@LaurenS
|
Mmm balen Frank ,ik had dat idee ook al dat ie te zuid zou blijven ,dus vandaar mijn keus achteraf om naar schell te gaan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Schell. is gewoon vaak de beste keus ... . Was weer een lekker dagje ...gezellig en een lekker windtje....hoewel het wat tegen viel toen ik om 12 uur begon ..maar hij werd steeds lekkerder .. Misschien morgen weer zo,n dagje hoewel aan het eind van de middag de wind verder zou gaan afnemen... dus wees er op tijd bij morgen. (KNMI) Morgenochtend zijn er eerst wolkenvelden, maar in de middag komt de zon af en toe tevoorschijn. Langs de westkust blijft de kans op een enkele lichte bui bestaan. De middagtemperatuur ligt rond 7 graden. De zuid- tot zuidwestenwind neemt geleidelijk af naar matig en langs de kust en op het IJsselmeer naar vrij krachtig. (Bron: KNMI)
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vond de wind niet slecht op wijk van 1 tot 2'het hardst daarna wat minder klotsbak was het niet
|
|
|
Giertje
|
Schell is altijd de beste keus Zwafra! Waar blijft het filmpie dat je gemaakt hebt vanmiddag.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Tussen 1 en 2 ging het nog ja, werd daarna echt een klotsbak bij de pier, bunker was beter.
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat een onverwachte TOP dag zeg. Droog toen ik het water op ging om een uurtje of 10 en hele dag droog gebleven Heerlijk gepowered gevaren met de 11m. Weer regelmatig over de dijk kunnen kijken . Hoop gezellige mensen, met zelfs Ger die nog ff kwam buurten en Bassie die ff gelift werd op het laatst . Ging gelukkig goed. Morgen mss nog zo'n dag
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was echt een topdag zeg op schellie. Niet verwacht, toch gekomen. Lekker met de 11m. Had eigenlijk later op de dag de 9m moeten pakken, maar ja, beetje overpowered is ook wel lekker. Wel kouwe klauwen. Effies kijken naar die Ripcurls van jou Peter. Welke maat heb jij Peet Morgen misschien even naar Scheveningen om die dingen te halen. En Laura, Laura, Laura toch, wat heb jij toch met handschoenen vergeten.
|
|
|
Raymond.V
|
Was voor mij de eerste keer op schelinkhout maar mooi stekkie hebben jullie daar! En john nog bedankt voor het testen van je springmonster! Kan je mooi airmiles mee sparen:-P wat een beest
|
|
|
|
DM2008
|
Had ook naar schel moeten gaan, meer wind op wijk maar aan/uit, bleef helaas zzw ipv de beloofde zw. Zee was het meest van de tijd een klotsbak, op het eind Nog wel wat mooie golfjes.
Ben ik dan voor jou Aloha uitgerend om je kite even aan te pakken? Ging je later met je surfboard nog het water op?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was voor mij de eerste keer op schelinkhout maar mooi stekkie hebben jullie daar! En john nog bedankt voor het testen van je springmonster! Kan je mooi airmiles mee sparen:-P wat een beest
Graag gedaan Raymond. Leuk dat je er was.
|
|
|
BaSS
|
Woah, dat was zeker een gezellige dag, voor de temperatuur was het zelfs druk. Jammer dat ik zo laat was, maar toch nog even lekker gevaren. 2x varen in 2 maanden is niet handig.. gaf eerst dat nieuwe bordje de schuld (natuurlijk), maar was de hele timing voor springen kwijt Kwam later weer een beetje.. Door dat rubberen condoom over mn hoofd en oren heb ik dus echt niet in de gaten dat het harder is gaan waaien... tegen het einde van de dag, bij de 3e keer oplaten dacht ik bij mijzelf "nou nou dat trekt behoorlijk", ik zet mn kite op 12 uur en voordat ik het in de gaten had was ik 5 meter verder op het strandje.. nog bedankt diegene die mij als ballast aan de grond kwam houden! Dat hebben we ook eens meegemaakt.. Moet toch flink gewaaid hebben.. had dat met mn 10 meter nog nooit gehad!? @Ride volgens mij vergat Laura ditmaal niet haar handschoenen toch? Die waren van een ander? (ja het klinkt vreemd ik weet het! ) @FlyingHigh veel plezier vandaag op Schellie, ik ga vandaag maar eens tijd met mijn vriendinnetje doorbrengen (de kleine is bij opa en oma). @Richard dat doe je erg slim.. kunnen we wat van leren qua de vrouw blij houden... om nou naar mamma mia te gaan.. dat gaat me nog wat te ver.. ik probeer vandaag wel een lunch en een etentje... (hopen dat het werkt). Gaan we al naar Sal?!?!?!?! (kijk, helemaal in de war... om 7 uur wakker... grrr!)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waait het al, het is hier niet veel meer. Iemand wat info over regio Schellinkhout. Net buiten geweest temp is ook nog niet je van het. Wind is al terug gezakt naar 16 - 19 knopies, dat gaat um niet worden vandaag denk.
|
|
|
TBK
|
Zoek je excuses Theo, er staat hier zat wind in Hoorn, en het zonnetje schijnt volop ! Met de temperatuur komt het wel goed. Ff kijken of ik dat stramme lijf weer op gang kan krijgen en dan maar weer naar Schel.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Das mooi Frank, dan wacht ik nog even op Harinkie, Kan je een update geven als je op schel bent.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt hier ook weer wat te waaien ..wel minder als gisteren....maar ik ga zo ook weer richting Schellie.......see you.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ff niet,16-18 knots vind ik niet de moeite
|
|
|
|
|