|
mocem
|
Hirens boot cd branden/maken. http://www.hirensbootcd.org/download/Op deze CD/DVD zit een tool die Windows wachtwoorden eraf kan slopen. Gebruikt deze tools wel voorzichtig. Je zal niet de eerst zijn die met zulke tools z'n hele Windows sloopt.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Bedankt Marco De melding is: De service user profile verhindert het aanmelden Gebruikersprofiel kan niet worden geladen
|
|
|
|
TBK
|
Was weer lekker op Schellie, onverwacht lekker windje. Nog ff met de 10 edge van Ger gevaren. Top kite ! De keuze wordt lastig de 2013 of wachten op de 2014 ! 2 dagen gevaren , ik wil elke week wel z'on weekend.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Je kan Hirens boot cd downloaden, daarmee opstarten, daarmee kan je wachtwoord van Windows kraken.
|
|
|
|
|
|
Tony-G
|
BaSs , heb ik wat gemist gisteren ? Dat was een mooie sessie gisteren, na een lang weekend snowboarden in valloire . Alleen stom dat ik vergat om handschoenen mee te nemen, maar gelukkig kan ik altijd rekenen op goeie vrienden. Bedankt frank! Vandaag was ook een lekkere dag op schill. Niet zoals gisteren, maar wel gezellig met zon erbij en ook met mijn eigen handschoenen Weer afwachten voor een volgende sessie alleen in het weekend.
|
|
|
FlyingHigh
|
Worden de Ripcurls handschoenen/wanten de nieuwe hit op Schell?? Moet ik wel ff weten natuurlijk, want dan halen Bas en ik ze natuurlijk ook ff . Dat jullie maar warme klauwtjes mogen houden, Peet en John!! Stelletje shopperts
|
|
|
BaSS
|
@Tony jij stond nog op het water geloof ik. Het was op zich nog redelijk onder controle, ik ging net op het strandje staan en daar ging ik.. gelukkig dus op het zand toen ik weer de grond raakte (en iemand mij vastgreep).. Anders weet ik die safety ook wel te vinden hoor (nou ja.. dat gaan we zien dan.. ). Haha, lekker hoor John, daarna snel even visje eten en volgas naar huis zeker? gezellig! @Herman, hij zal ze voor ons toch ook wel mee hebben genomen?!?!?
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat weet ik wel zeker Bas!! John kennende...dat is altijd zo'n fijne vriend . Denk ook dat het nog een cadeautje is ook. Jij?
|
|
|
Tony-G
|
Ooy ooy BaSS inderdaad ik was nog bezig en ik zag heel even uit mijn ooghoekje dat jij weer ging starten, maar de rest heb ik gemist. Daarvoor moest je die jongen helpen. Doe wel voorzichtig , jij moet nog naar de sal
|
|
|
@LaurenS
|
Wat zien ik nou in de topbanner "kitekings.nl", Ja hoorrrrrr Het gaat nog veel verder Peter
|
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Weekend??????? Morgen en overmorgen ga ik al varen. Heerlijk windje voorspelt de komende dagen.
|
|
|
Giertje
|
Ziet er zeker goed uit! John topdag kan je gelijk je handschoentjes testen. Ik kan pas in de middag morgen.
|
|
|
|
|
|