|
laura
Geen avatar
|
Jammer dat je niet naar kaapstad gaat john. Maar wel weer gezellig dat je dan morgenochtend ook op schellinkhout bent. Ik ben er rond half 10, lekker nog even voor mn avonddienst.
|
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Have fun gasten Ik sla over vandaag ik gun me armpie nog een daggie rust en dat geklooi voor mijn middagdienst vind ik ook niks dus lekker uitgeslapen tot 9 uur Morgen bent ik der weerdurus boi
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen ben ik ook een dagje vrij ....maar ik denk dat het morgen te hevig wordt (6-8 bf) zaterdag ziet er volgens weer wat beter uit ..
|
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Paar graadjes er bij zou ik persoonlijk wel fijn vinden Zaterdag zelf maar even proberen in wetsuit. Laatste keer is alweer 1 januari j.l.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat een heerlijke ochtend zeg. Dik windje, zonnetje en Harinkie. Wat wil een mens nog meer. Wind was nog beter als gisteren. Toen ik om 13 uur wegreed, werd ie wel wat minder, maar zag er toch nog goed uit. Puntje aftrek Laura, zwarte lijst zit eraan te komen. Ries en ik zaten met smart op je te wachten, maar tevergeefs. We hebben een blauwtje gelopen. En dat op onze leeftijd.
|
|
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Schaam schaam ik was vanmorgen om 8 uur uit bed, helemaal klaar gemaakt voor een topsessie kom ik er bij het pakken van mn spullen achter dat ik maar 1 handschoen heb. Aangezien de vorige keer zonder handschoenen niet zo goed was bevallen ben ik dus uiteindelijk maar niet gegaan. Ik weet niet wat ik heb met die handschoenen, ik denk dat ik bij mn volgende paar maar touwtjes eraan maak, net zoals ze bij kleine kindjes doen. Ben ook al 3 weken bezig om die flashbomb gloves te kopen, maar eerst sturen ze me de verkeerde en nu zijn ze opeens niet meer in mn maat (massale run op die dingen)..nu maar de oneill techno butter besteld, kijken of dat wat is. Die zwarte lijst dus, dat is mooi zuur (down_kitesmiley)hoop dat ik daar dan maar snel weer vanaf kom! Morgen waait het me te hard (en heb natuurlijk geen handschoenen ) volgende week dan hopelijk maar weer....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jij en je handschoenen. Geweldig. Die Flashbomb's zijn trouwens echt geweldig. Heb ze nu 2 dagen aangehad en gewoon zweterige handen van de warmte. Echt een superverschil met al het andere wat ik nog gehad heb. Richard had kouwe klauwe, terwijl ik ze soms in het water hing omdat ze te warm werden. Ik heb ze zondag gehaald in Scheveningen bij Hart surfshop. Daar hingen zeker wel 50 á 60 paar van die dingen in alle maten. Ook te bestellen via de webshop volgens mij. Vandaag en morgen kan ik niet, maar zondag (als ik niet hoef te werken) ben ik weer van de partij op Schellie, is weer dikke wind voorspeld. En mocht je zondag willen Laura, ik heb nog wel handschoenen voor je.
|
|
|
Remco86
Geen avatar
|
Afgelopen woensdag eind van de middag ff vanaf de dijk staan kijken in Schellinkhout. Twee man op het water, waarvan een in een rood droogpak (blauw, groen, gele kite) sprongen aan het oefenen was (vooral de landing heeft nog wat oefening nodig... ) Blijft een super vet gezicht en kriebelt, maar mij ff te koud!
|
|
|
@LaurenS
|
Die Flashbomb's zijn trouwens echt geweldig. Heb ze nu 2 dagen aangehad en gewoon zweterige handen van de warmte. Echt een superverschil met al het andere wat ik nog gehad heb.
Goed he,ik was ook aangenaam verast,ik heb ze trouwens 2 maandjes geleden bij Kater alkmaar gescoord.Had nog een tegoedbon en wist even niet waar aan uit te geven.Twijfelde omdat de Rip-Curl wel erg dik aanvoelden ,wat resulteert in krampjes in de onderarmen.Dit valt gelukkig heel erg mee achteraf.Echt fijn om geen kouwe handjes meer te hebben Van het weekend ook maar weer even het water op ,kan vandaag ook maar het is misschien wat te heftig duzz geduld
|
|
|
Haring High Richardt
|
Blijft een super vet gezicht en kriebelt, maar mij ff te koud! Grin Kou is een emotie en die kan je uitschakelen, dusss........................ Die zwarte lijst dus, dat is mooi zuur (down_kitesmiley)hoop dat ik daar dan maar snel weer vanaf kom!
Omdat je blondt ben en het de eerste keer was, zet ik je op de rosse lijst, wat vind je daarvan ???
|
|
|
laura
Geen avatar
|
John, ik had ze ook bij hartbeach besteld. Maar ze zeggen dus dat ze ze nu niet meer hebben in xs/s. En dat was al voordat jij ze daar had gehaald. Ze zijn ook nergens anders meer op internet te verkrijgen, dus dan houd het op... Het weekend kan ik trouwens niet, volgende week vrijdag pas weer op zn vroegst En richard, die rosse lijst is beter, past beter bij mn paarse met roze droogpak
|
|
|
|
Remco86
Geen avatar
|
Blijft een super vet gezicht en kriebelt, maar mij ff te koud! Grin Kou is een emotie en die kan je uitschakelen, dusss........................ Die zwarte lijst dus, dat is mooi zuur (down_kitesmiley)hoop dat ik daar dan maar snel weer vanaf kom!
Omdat je blondt ben en het de eerste keer was, zet ik je op de rosse lijst, wat vind je daarvan ??? Klopt helemaal! Maar als ik 's morgens op het fietsie stap denk ik daar toch net ff anders over!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Van het weekend ook maar weer even het water op ,kan vandaag ook maar het is misschien wat te heftig duzz geduld Uhh te heftig Het is hier windstil en 10 minuten geeft 16 tot 19 knopen dat is iets anders dan voorspeld
|
|
|