Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Sla denk ik ook even over. Gigantisch veel vlagen hier. Niet zoveel zin in. Ga ik wel wat klussies doen in huis en vanmiddag lekker chillen. Ook goed. Have fun gasten.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De regen is hier inmiddels weggetrokken.....Maar het waait nog erg hard .(30 +) Ik sla vandaag ook maar over....een beetje uit griepen. En olympische spelen kijken .. Veel plezier voor degenen die wel gaan..
|
|
|
@LaurenS
|
Ga zo wel naar mijn werk,het waait me te hard... typisch gevalletje van overleven Voor de mensen die wel gaan BE SAFE
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Waait nu 54 knopen, volgens windfinder kakt ie vanaf een uurtje of 3-4 in naar 35-40kn, is er dan iemand op wijk? Ben er zelf zeker niet voor die tijd maar wil in deze omstandigheden niet alleen er op staan.
|
|
|
|
|
TBK
|
Maar 67 knopen hier gemeten in Zeeland aan 't grevelingemeer, ff te veel voor de 10m !
|
|
|
|
Giertje
|
Richard overdrijf je niet een beetje? Ik ben wezen kijken en er was niemand!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo dat was lekker op schellie, ging weer goed hoog, high as a kite . Ook nog wat loopies gedaan toen de wind wat minder was.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Pics or it didn't happen
|
|
|
@LaurenS
|
Zo is dat , niet lulle maar loepe ;-)
|
|
|
|
|
Langbeest
|
inderdaad, heerlijk Frank......
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Zo dat was lekker op schellie, ging weer goed hoog, high as a kite . Ook nog wat loopies gedaan toen de wind wat minder was. Die heb ik ook gezien!! en er was ook een of andere gast met blauwe torch bezig... sukkel ging steeds op zn bek over die klots golfjes maar wel toen de wind wat harder was
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenmiddag schellie maar weer us met een bezoekje vereeren... gaat weer lekker waaien de komende dagen
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er ook rond drieeen... ff uitslapen uit mijn laatste nachtdienst....
|
|
|