TBK
|
Nu nog maar 47,999999999 knopen, het neemt al pittig af !
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier allemaal, tot morgen
Morgen ook naar zee Erwtje ?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Haha inderdaad moet maar even kijken wat de leverancier kan regelen, of hij geruild wordt etc. Als je nou tot vanavond laat blijft schaatsen op de Coolste baan van Nederland kom je ook nog op TV bij RTL late night, ze zenden dat nu vanaf daar uit zag ik gisteren Ga je morgen nog wel even naar Schell ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nee, morgen niet naar Schellie. Kaarten moet je bestellen bij Olympisch Stadion. Ik ga morgen van 12-15 uur dus net klotetijd om nog wat anders te doen qua kiten. Aankomende week wel weer. Hoop op dinsdag-, donderdag- en vrijdagochtend. Gaat wel waaien.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net even een rondtje buiten geweest en even hier op de dijk gestaan... het waait hier 35+ volgens mij zeer betrouwbare windmetertje... .voor mij povervolle 7 mtr iets teveel van het goede.... Wacht wel tot morgen ..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Onderweg naar Slufter
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vind die grijze juist wel chique.
Ja ik vind hem ook niet lelijk, maar de blauwe ook wel mooi eigenlijk
|
|
|
@LaurenS
|
Onderweg naar Slufter Goprootje mee he bikkel
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmm,dat Wijk ziet er ook wel geil uit @ the moment potverdriedullemus
|
|
|
FlyingHigh
|
Ziet er zeker mooi uit!! Lekkere vlakke stukken en mooie golfjes Gewoon gaan bikkel
|
|
|
arvidnl
|
sta nu op schel.net gemeten.gemiddeld tussen de 26 en 35 knopen.met maximale uitschieter van 43 knopen.is 1 iemand bezig met een hele kleine kite. ook zijn er een paar surfers bezig.voor mij een no go. wel een mooi gezicht die golfen op ons ijsselmeer.voor iedereen die het wel gaat proberen.be safe!!
|
|
|
the littleman
|
Ga mijn pak aandoen en naar schellie
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ben ook op schell geenkiters vlagen lijken te hard daartussen in is het wel mogelijk denk ik
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga mijn pak aandoen en naar schellie En.......................... nog gevare ??? werd er eigenlijk wel gevare ???
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
littleman thx voor het lenen van je 5 meter topkite ga er ook eentje kopen binnenkort
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ook even naar Schellie geweest en er waren inderdaad een aantal kiters (patrick en tobias , henk,+) bezig met kleine kites (5 en 6 mtrs ) ondanks de harde vlagerige wind gingen ze best goed...Er zaten mooie hoge sprongen bij ....respect gasten .
|
|
|
the littleman
|
Het was heerlijk en graag gedaan gozerd uit Hoorn
|
|
|
TBK
|
Lekkere jumps Patrick, zag er goed uit !
|
|
|