Flyingtrunkie
|
Jullie weten nog niet alles, maar ik heb vernomen dat hij dat droogpak ook in bed aanhoudt. Ah,,, ook op Sal, vorige week, had ie zijn droogpak aan!
|
|
|
Langbeest
|
Lekker hoor Ries, gewoon doen heerlijk
|
|
|
|
hendri
Geen avatar
|
ik heb hem gevonden naast de picknicktafel. vertel mij er meer over en we regelen het. er lag overigens ook nog een windsurfplank. deze had een flinke scheur in de bovenkant en alle andere dingen waren er afgehaald. ik denk dat deze is gedumpt. (niet heel netjes) deze ligt nu in een greppel op de nieuwe parkeerplaats. wat een enorme verbetering overigens
|
|
|
DM2008
|
Wie vaart morgen waar?
Wind en golven zijn mooi op WaZ in de ochtend, helaas ook wel een drupje voorspeld...
|
|
|
|
brunizon
Geen avatar
|
@DM2008,
Morgenvroeg zit er een mooie bult wind aan te komen, helaas wel een beetje zuidelijk, daarom ga ik niet naar WaZ zoals normaal.
Als de voorspelling zo blijft, ga ik tussen 9 en 11 kiten aan de andere kant van de pier (niet er gelijk achter; iets verder) in IJmuiden.
|
|
|
DM2008
|
Guru pro geeft ZZW in de ochtend, da's perfect sideshore bij WaZ!
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Richardt, was jij dat in je droogpak, ik stond naast je op de parkeerplaats. Ik had je niet herkend, Mercedes en bijna mijn linker deur eruit ??? Dat was ik ja
|
|
|
PeeWee
|
Zo dat was een onverwacht lekkere sessie op Schellie. Met max vijf man op het water en dik gepowerd met de 10m en een zonnetje erbij. See joes. Waar ik wel van baal is dat ik na driekwart jaar nog steeds last van ribben heb als het een beetje hard waait .
|
|
|
Giertje
|
Top Peter, je zal het vast verdiend hebben. Heb je trouwens wel gemist van de week. Morgen ziet er ook goed uit
|
|
|
PeeWee
|
Werken Ger, Werken tot het donker is See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen ben ik rond 9 uur op Schellie voor een mooie sessie. Tenzij het kneiterhard regent of zo. Of als ik moet plotseling moet werken. Hebben jullie je al ingeschreven voor de NKV-dag???? Altijd gesellie met het cluppie.
|
|
|
|
BaSS
|
Jullie raden nooit waar ik zit op die 12 april NKV dag...!!!! haha!
|
|
|
|
BaSS
|
Ja... haha, mocht het op Sal niet meer zeggen Fuk zeg... 2 beursen per jaar en dan nog alles missen! Wanneer is Fehrman?
|
|
|
|
BaSS
|
Nee, morgen bezoek.. heb vd week wel tijd, maar niet veel wind zo te zien... zal wel komen omdat jij moet werken Morgen ziet er top uit qua windje... veel plezier man !
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Onderweg naar Schellinkhout!
|
|
|
|