bredo
|
Vandaaag ook maar ff niet denk ik gister mijn fone demon verloren op wijk en me lichrweer board vaart niet lekker met een 7tje
Dit is je demon die je bent verloren Henk?! Heb je ooit op de plaat gezet bij Castricum an zee..dacht ik..
|
|
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Een paar shots van vandaag op Schellinkhout. Heerlijke dag met 30 knopen! Uiteraard geen lessen. Op de foto´s: Stephan, Peter, Ruud, Tim, Manfred en Sven.
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Er bestaan meer Tims dan jij, haha ! Hier sta je idd niet op.
|
|
|
audi
|
Was weer top op schel een perfect windje voor de 7 meter waroo. En weer goed hoog gegaan. Alleen wat een regen was niet normaal meer.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
het was heerlijk, prima mijn nieuwe kite kunnen uitproberen, de lowend van de 6m catalyst is prima, kon goed varen, terwijl de meesten met 7,8 of zelfs 9 voeren. en in de vlaag heerlijk rustig.
|
|
|
FlyingHigh
|
Zo saai is het zoetwater nou ook weer niet hoor Tim. Beide soorten water hebben zo hun eigen charmes Die webcam is ideaaaal hoor Peet. Ik vind een flinke bui niet erg, maar bijna de hele dag door regen...daar pas ik voor. Dan komen er nog zat goede en mooie dagen. Maar het jeukte wel hoor afgelopen dagen, tot ik weer naar buiten keek
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb geen regen gehad vanaf half 4 tot half 8 @ Wijk , buienradar checken is beter dan de cam Op schel is er vaak minder wind en megavlagerig als er veel wind voorspelt is, ook 1 v/d redenen dat ik daar niet heen ga
|
|
|
|
@LaurenS
|
Heb geen regen gehad vanaf half 4 tot half 8 @ Wijk ,
Helaas had ik er de kracht niet meer voor na mijn derde ochtenddienst, toch maar kado gekocht en naar moeders afgereist. Wel jammer van deze mooie middag..maar heb de afgelopen dagen voldoende genoten van de wind.... Nu maar weer wachten op de volgende storm
|
|
|
|
BdB
|
Vandaag wijk was top, geen regen en dikke bakken heerlijk!
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje wat lekker, doen jullie goed
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zei je niet dat Bonaire het nieuwe Brazilie was ? Doen jullie goed hoor , moet er ook zeker een keer heen
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@LaurenS...Ga NIET tussen 10 en 18 sept naar Comboek want dan zitten er 13 van die halve zolen die zich Kitekings noemen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hahahahaha, doe je goed man. Lekker iedere dag vliegeren @LaurenS...Ga NIET tussen 10 en 18 sept naar Comboek want dan zitten er 13 van die halve zolen die zich Kitekings noemen. 13 ???????? Gaan Tommie en Ieniemienie dan ook mee Toen ik de laatste keer de mannen telde, kwam ik op 11. Wat weet jij meer dan ik
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Nice Peter, ziet er goed uit, mocht ik het geld hebben zou ik het ook wel weten, helaas ben ik momenteel fulltime werkloos. Echter betekent dat wel veel vrije tijd , net terug van Wijk, rond de 18 knopen met t zonnetje, topsessie! woensdag staat er weer windt!
|
|
|