Langbeest
|
Wil eigenlijk met mijn jongste zoon beginnen met waterstart Misschien wel de perfecte wind voor hem
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tuurlijk Erwin, komt alle gaar goed en anders ken het ook met de Zeevier en anders maar slap ouwe takke bosse en neusel freutelen of ken die dat al ??
|
|
|
Langbeest
|
Daar is hij "King" in Richard
|
|
|
KiteFEEL
|
Morgen wil het nog wel waaien hoor haring. Moet wel kunnen met je 13 meter. Wij zullen je dan de hele dag laten slalommen om mijn leraren heen haha. Doe je droogpak aan en gaan... Het is tenslotte nogmaar 20 graden !
|
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt hier toch een beetje te waaien .....iemand al een update van Schell.? Het kmni heeft ook de windvoorspelling bij gesteld ... Ga nu naar schell...
|
|
|
bredo
|
Het lijkt hier toch een beetje te waaien .....iemand al een update van Schell.? Het kmni heeft ook de windvoorspelling bij gesteld ... Ga nu naar schell... Ja hier aan de kust bijgesteld na windkracht 1... Ben benieuwd of je kan varen...
|
|
|
PeeWee
|
Zo, was toch wel ff lekker op Schellie.
Rustig, goed windje.
See joes
|
|
|
bredo
|
Het wappert idd wel wat...
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schell. was weer lekker ..eerst met mijn 9 mtr gevaren maar de wind werdt langzaam wat minder ...toen nog lekker gevaren met mijn 11 mtr Was wel voor een zaterdag lekker rustig op het water...stuk of 15 kiters. Voor Maandag ziet het er ook goed uit...hopelijk een ochtendsessie op Edam.
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Toffe trick Vandaag weer de hele dag in de tuin bezig geweest. Maandag nog 3 uurtjes en dan is het af
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ach, was toch wel even lekker op Medemblik. De regen kwam om 17:30 dus toch nog even lekker kunnen spelen met een hoop Kings.....
|
|
|
@LaurenS
|
mijn ouwe vertouwde fone demon 2008 is na 2 weken weer terecht
Dat is goed nieuws. .want zo worden ze niet meer gemaakt Was een lekkere sessie op medemblik,toch nog even twee uurtjes gevaren met 11
|
|
|
Haring High Richardt
|
Even luchte met de 13 en een zoot bekende badtgaste, erg gezellig op Medemblikkkie
|
|
|