|
|
|
FlyingHigh
|
Die trapeze heb je toch nog niet zo lang, Tom? Waarom weg
|
|
|
Tim_GTS5
|
Die trapeze heb je toch nog niet zo lang, Tom? Waarom weg Heb een vrij holle rug en geeft voor mij niet de goeie steun , nu naar Wijk pier ! Gisteravond was ook lekker , soms ff pittig met 46kn
|
|
|
pewpew
|
heerlijke sessie gehad. Helaas was ie ff te vroeg afgelopen omdat me kite scheurde.
|
|
|
|
TBK
|
We zijn weer lekker aan het les geven ook zeker bij 30 -40 knopen. Lekker doorgaan zo.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
weer : zonnig wind: side shore 28-35 knopen golven: 2-3 meter
kortom beste dag van het jaar heerlijk geknald met de 9 op wijk
|
|
|
pewpew
|
weet wel dat iemand rond 1 uur met een schouder uit de kom naar het ziekenhuis is gegaan. ben zelf rond 3 uur vertrokken dus geen idee
|
|
|
Guusz
Geen avatar
|
Was ook bij Schellinghout vandaag. Heb het zelf niet zien gebeuren, maar een maat van me zei dat ie aan het springen was op het grasveldje bij de parkeerplaats en ie best hoog ging en verkeerd terecht kwam bij het landen... Waren trouwen ook nog een paar kites in de bomen terecht gekomen.
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
net 10 minuten staan kijken in zandvoort en eerbiedig mijn meerdere erkend in de natuur. balen, maar ff 5 knopen minder en lagere golven, dan doe ik weer mee...
|
|
|
rhmulder
Geen avatar
|
Was mijn broertje die bij het naar het water lopen een stuk werd meegetrokken en zijn kite in een reflex te snel naar 12 uur stuurde. Hij werd een meter of 4 omhoog getrokken en kwam vervelend neer op zijn heup. Hij heeft zijn heup en elleboog gebroken en wacht nu in het ziekenhuis om geopereerd te worden aan zijn heup. Erg balen allemaal. Wel iedereen bedankt die meteen te hulp schoot! Vlak daarna vlogen er 2 kites de boom in boven de dijk.
|
|
|
PeeWee
|
Zo epic tochtje. Den Helder-Razende Bol- Paal 17 Texel- vuurtoren texel. (67km, max snelheid 42km) Natuur, golven, zeehonden, eng, etc. Al met al op avontuur in je eigen land http://connect.garmin.com/activity/562715090 See joes
|
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Het andere ongeluk was een vrouw die ik dacht bij het neerlaten de controle verloor over haar kite en over het gras heuveltje/dijkje viel waarbij ze misschien wel een windsurfboard raakte of op haar hoofd/nek terecht kwam en haar kite tegen de auto's waarna deze snel werd beetgepakt.. wat ik van andere hoorde was ze slecht aanspreekbaar en is uiteindelijk afgevoerd met een ziekenwagen.
(ik weet niet of dit ook klopt hoor)
Ik was ook bij schellie. zag toch nog wat mensen die met 11 en 10 gingen varen waar het duidelijk te hard voor waaide. denk toch wel dat 9 de max was voor vandaag tenzij je echt skills heb.
ik zag ook de 2 kites de boom ingaan. de gele best rende loopend achter zijn kite aan toe de kite tegen de dijk aankwam releasde hij deze. De 11 bandit was gewoon te groot en bij het oplaten rende de man achter zijn kite aan en toen lag er voor zijn neus een kite waar hij niet overheen wilde springen en dus de kite releasde. Hij heeft hem nog heel uit de boom gekregen en is erna nog gaan kiten....
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
Zo epic tochtje. Den Helder-Razende Bol- Paal 17 Texel- vuurtoren texel. (67km, max snelheid 42km) Natuur, golven, zeehonden, eng, etc. Al met al op avontuur in je eigen land http://connect.garmin.com/activity/562715090 See joes wow supervet, doe je het wel met een boot ernaast? of wat doe je als je lijnen breken bijvoorbeeld?
|
|
|
@LaurenS
|
Zo epic tochtje. Den Helder-Razende Bol- Paal 17 Texel- vuurtoren texel. (67km, max snelheid 42km) Natuur, golven, zeehonden, eng, etc. Al met al op avontuur in je eigen land Wow te gek psetje, staat nog steeds op mijn wishlist
|
|
|
@LaurenS
|
Zo epic tochtje. Den Helder-Razende Bol- Paal 17 Texel- vuurtoren texel. (67km, max snelheid 42km) Natuur, golven, zeehonden, eng, etc. Al met al op avontuur in je eigen land Wow te gek peetje, staat nog steeds op mijn wishlist
|
|
|
PeeWee
|
Het is ook grappig dat je de veerboot terug naar Den Helder neemt. In je wetsuit, board en kiteshit onder je arm en totaal verwaait op je blote voeten . Die gezichten van de overige passagiers . Nee geen bootje mee. Gewoon hopen dat het goed gaat See joes. Trouwens, Schellie was weer kermis?! Zo te lezen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Vandaag mijn nieuwe 9 m edge opgehaald De 11m komt eind vd maand pas binnen helaas. Mss morgen al mijn nieuwe speeltje testen en anders woensdag
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik zien je niet meneer haring op de movie van audi,,,,ik hoor alleen een hele hoop herrie.
|
|
|
|