|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Oke Peter ,het waait dus ...ga straks even op Edam kijken of het wat is ...ben er om een uurtje of 15,30 Edit: net weer terug van Edam was niet echt de moeite ...wind nam na 17.00 wel weer toe Hopelijk vam het weekend weer wat meer..
|
|
|
@LaurenS
|
Tja Frank , ff doorknarren naar Blikkie en het waait
|
|
|
Langbeest
|
Hoop dat het morgenmiddag nog wat is.
|
|
|
onderaqua
|
Het nwaait nu u hard in edam maar het licht gaat uit.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Op Cauipe vandaag echt top gevaren. Dikke 25 knopen (of meer) en volop zon. Wat een topdag zeg. Net doussie gepakt en zo naar de pizzeria.
|
|
|
|
bredo
|
begint het al te waaien op het markermeer? Graag een update!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien op 10 min is het nog niet veul. Miskien dat de boys from Brasil hier wat heen kunnen sturen, daar hebben ze toch zat
|
|
|
Langbeest
|
Ook niet met je 14 Theo
|
|
|
@LaurenS
|
Ga om 14:00 even kijken op Blikkie,komt goe,anders bijtinten zover dat nodig is
|
|
|
Teigetje
|
Nah ja ik kom net trug van een rondje met het hondje en hier waait wel al wat, ik kijk het nog even aan We zijn een uurtje verder en de wind wordt langzaam beter, kga nog effe een broodje in me kanaal douwen en dan effe Medemblik tsjekkuh
|
|
|
@LaurenS
|
Tot zo Theoooo ik ga ook zo rijden ,neem jij de zonnebrand mee
|
|
|
Teigetje
|
Ik zal us kieken of ik nog een potje kan vinden. Ga nu me car volgooien sie joe zoo
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
20 knopies en blauwe luchten op medemblik,en zo nu en dan een paaltje in de haven ,he Theo . .kusje erop
|
|
|
|
Giertje
|
Ja Henk je hebt zeker veel gemist! Top middag op EDAM en het was ook nog eens gezellig.
|
|
|
Langbeest
|
Ohhhhh wat was het weer lekker op Blikkie Prima windje en blaauwe lucht
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
En het ging ook nogeens steeds harder waaien toen ik om 18.00 uur het water afging waaide het ruim 24 knp Het was weer lekker....misschien de komende dagen weer.
|
|
|
|
Teigetje
|
Ohhhh wat was ie weer fijn heerlijk met de nitro 14 gespeeld. Helaas wat aan het stuntelen trug uit het haventje. Voordat ik er erg in had een paaltje voorme board dacht er even overheen te springen maar zonder vaart gaat dat dus niet dus met me bil bovenop het paaltje geland. Heel me bil nu stijf en pijnlijk. Verder een topmiddag
|
|
|