|
|
Giertje
|
Zijn de oude mannen die op vakantie in Brasil zijn geweest een tukkie aan het doen? Komop zeg we zitten te wachten op aktie filmpies.
|
|
|
TBK
|
Zijn de oude mannen die op vakantie in Brasil zijn geweest een tukkie aan het doen? Komop zeg we zitten te wachten op aktie filmpies. Klopt Ger, het leek we een strafkamp,we zijn helegaar kapot . Filmpies laten nog ff op zich wachten. Wees blij dat je niet mee was, er was niks te beleven !
|
|
|
FlyingHigh
|
Idd het was weer k%t allemaal, om het maar ff op z'n Franks te zeggen Te gek trippie en wat een perfect windje zeg. Alweer aan het pakken om morgen weer te vertrekken. Wat is het hele leven toch K%t zeg Wanneer komt de trailerrrrrrrr??? Komt ie, komt ie
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Hier krijg ik alleen twee mooie witte plaatjes te zien hoor John. Ff opnieuw erop knallen mss
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Net ipad geupdate naar IOS 8.0 en ik kan geen foto's meer uploaden. Lekker weer. Nou dan niet, kijk ik lekker alleen naar haar. Je weet wel wie ik bedoel.
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren van het goede leven ben al bezig met de loeptrailer word binnenkort verwacht in dit theater nog effe uploaden en dan is ie er zonde ger dat je niet mee kon progressie progressie dat is wat we hebben gedaan daar in dat verre land JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Prachtig, ik kan niet wachten op de avondvullende versie See joes
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Nee lukt niet gozer
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het "kitekings " filmpie bekeken ziet er weer goed uit ... .ben benieuwd hoe de lange versie eruit gaat zien (met alleen maar korte shots)..maar laat maar komen .. Ik kan beun zijn kiteloop filmpie niet openen op mijn Tablet. ?.
|
|
|