|
|
arvidnl
|
eerst ff nieuwe schoentjes bij vdb scoren en dan doorrijden naar Medemblik. Kan ik ze gelijk testen. denk dat ik er rond een uurtje of 10.30 ben. wie is er nog meer van de partij?
|
|
|
|
mocem
|
Suc6. Ik zal aan jullie denken als ik warm binnen zit.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zo eerst nog ff de laatste benodigdheden shoppen bij vdB ,en dan even kijken op M'blik.Spulletjes gaan mee,maar of ik zin heb om het water op te gaan is nog maar de vraag laterssssssss
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nou ik blijf thuis, ik moet bijna 150km rijden met dit bagger weer en bij mij legt al aardig wat sneeuw. Vanmiddag maar een snowkite sessie doen in de weilanden hier.
|
|
|
arvidnl
|
Kom vanuit Uithoorn maar rij net de a7 op oprichting vdb.maar geen sneeuw te zien hier.toen ik mijn straat uitreed was het al gedaan met de sneeuw.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja maar nog wel regen etc. lijkt me, en Uithoorn is ook nog steeds een km of 90 voor mij.
|
|
|
arvidnl
|
In uithoorn heb je ook niks te zoeken. Want er is niks:-)iig geen kite spot. ....had iig wel meer sneeuw verwacht na de berichten gisteravond bij het weer.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ook zo de spulletjes in de auto leggen, bakkie doen en op naar Blikkie
|
|
|
|
PeeWee
|
Veel plezier echte mannen.
See joes (in het voorjaar).
|
|
|
Giertje
|
Ja vandaag is de dag van de waarheid! De jongens worden gescheiden van de mannen.
|
|
|
pewpew
|
ik ga er vandoor. kijken of medemblik kan anders door naar enkhuizen.
|
|
|
the littleman
|
Eerst ff paardje hobbelen met mijn dochter, daarna naar blikkie;) rond 13.00 uur!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja vandaag is de dag van de waarheid! De jongens worden gescheiden van de mannen. Dusssssssssss jij blijf lekker de hele dag binnen en thuis ? . Ik was net boodschappen doen en van de parkeerplaats naar de winkel had ik al kouwe klauwe, dusss ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor mij ook ....koud baggerweer ...ik sla even over.... .maar voor de echte bickels ..veel plezier.
|
|
|
Jelle
|
Ja vandaag is de dag van de waarheid! De jongens worden gescheiden van de mannen. De jongens denken dat ze iets moeten doen om man te zijn. De mannen doen wat ze willen.
|
|
|
|
Langbeest
|
Ben net herstellende van een oorontsteking. Lijkt mij beter om lekker warm voor de kachel te gaan zitten. Veel plezier "echte mannen"
|
|
|
|