manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo, dat was een heerlijke sessie op schellinkhout , jaar 2015 is goed begonnen , lekker gevaren en weer veel bekenden gezien , 'miste' alleen die haringhapper, zeker nieuwjaars pingpongen
|
|
|
Langbeest
|
Was inderdaad een heerlijke sessie zo aan het begin van 2015 Dat er maar meer mogen komen, morgen ofzo
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Was inderdaad weer een prima sessie. Al zijn deze temperaturen niet echt geschikt om aan je tricks te werken . Heb mijn edge nog nooit zo vaak van het water af moeten halen
|
|
|
Langbeest
|
Ahhhhh dat was jij......
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Tja dit was weer zo'n sessie die je weer even op je plek zet. Blijkbaar trek ik, bedacht ik me achteraf, tijdens een rotatie te hard aan een kant van de bar waardoor je dus halverwege de draai je kite half in een loop trekt en dat werkt dus niet haha. Maar de gewone sprongen en jump transitions gaan vaak al wel goed. Er is nu in ieder geval lekker veel ruimte om door te oefenen en beter te worden.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De kop is der weer af zulluh we maar zegguh . Even lekker gekite, morgen maar weer naar zee denk ik.
|
|
|
@LaurenS
|
H Even lekker gekite, morgen maar weer naar zee denk ik. Hoe laat spreken we af Teig
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
mooie hoge board-offs van john ook , blijft toch het vetste om te zien .landing blijft wel super moeilijk
|
|
|
@LaurenS
|
mooie hoge board-offs van john ook , blijft toch het vetste om te zien .landing blijft wel super moeilijk
Ja die John is hard op weg de Toby Braeuer van de lage landen te worden....old school freak
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De eerste sessie van het jaar is weer geschreven..... was lekker maar niet echt spectaculair. Maar wel weer gezellig druk....valt me op dat steeds meer mensen(beginners) de winter doorvaren een paar jaar geleden was je op zo, n dag als vandaag met een klein clubje ...nu zo, n 25 kites op het water..
|
|
|
Haring High Richardt
|
miste' alleen die haringhapper, zeker nieuwjaars pingpongen schater Ik miste jou vanmorgen ook om 04.30 uur toen mijn wekker afging om te werken lefe is k..dt
|
|
|
|
|
Kemperman
|
Ik ga zo ook richting de bunker.
|
|
|
pewpew
|
ik ook. ben er rond kwart voor tien denk ik
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga naar schell om uurtje of 11
Ik kom je gezelschap houden Henk ....met West is het nog goed te doen op Schell. Ben er om een uurtje of 11.30
|
|
|
TBK
|
Ikdenk dat ie al WNW is Frank. Twijfel nog.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Volgens 10 minuten is de wind nu west.
Ben er rond 12 30, Nu lekker zonnetje in zaandam, dus belooft een mooie daggie te worden.
|
|
|
|
|