|
|
Langbeest

|
Lekker wijk piertje morgen
|
|
|
@LaurenS

|
Schell is de place to be met ZW ... 
|
|
|
|
|
|
|
PeeWee

|
Downwinden richting Den Helder. Alle ruimte, geen lessers en brokkenpiloten.
|
|
|
@LaurenS

|
Rij jij terug met je buzzzzz 
|
|
|
PeeWee

|
Opblaasbare dakdragers op de wondersmart. 
|
|
|
|
|
the littleman

|
Ik was ook van plan om in de middag te gaan, als mijn kuit wat minder zeer doet dan. Gister met een potje voetbal een ongelukkige doodschop van mijn vrouw kado gekregen 
|
|
|
pewpew

|
Ik was ook van plan om in de middag te gaan, als mijn kuit wat minder zeer doet dan. Gister met een potje voetbal een ongelukkige doodschop van mijn vrouw kado gekregen  Is gelukkig geen kopschop geworden. Ik ga naar slufter waarschijnlijk boardje testen. veel plezier allen op wijk en schel
|
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
Zo dat was weer heerlijk. met de 12m en niet te druk. Nu snel naar de cruise-inn voor een feessie 
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Top sessie op Schell, begonnen met de 11 en al gauw over gepakt naar de 9 meter.  Viel me op toen de wind harder werd en iedereen van het water afging met de grote kites dat iedereen elkaar hielp met het aanpakken van de kites. Ik had ookeen vreemde vogel achter me die me vast hield, thankss , goed bezig op Schellinkhout gaste  Zo... happie eten en door naar het allerlaatste concert van Normaal in Midwoud  nog meer badgastuh heen vannavond ?
|
|
|
the littleman

|
(kitehigh_kitesmiley)Ahh ik ga zo ff klooien en de dames naar de midjet. Zal nu wel lekker rustig 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het was zeker weer een TOP dagje... begonnen met de 9 mtr maar later toch maar overgestapt naar de 7 meter het ging steeds harder waaien...  @John ..Goed te zien dat je weer even tijd had om te kiten  ...maar was Herman er ook ?..niet op het water toch. 
|
|
|
Erik_v_R

|
Hele lekkere middag bij de bunker. Dik 30 knopen gemiddeld en ook nog de nodige vlagen tussen 3 -5 uur, daarna nog steeds 25+.  Veel ruimte, mooie golven en zon  . Nee zon niet gezien, volgende keer dan maar. Nog wel gepresteerd om mijn leash te verliezen, bovenaan de duin had ik hem nog. Gelukkig had ik nog een oude bij me. Maar mocht iemand nog een Best leash gevonden dan hoor ik het graag.
|
|
|
PeeWee

|
Was zeker lekker windje en dikke bakken gisteren. Super downwinder.
Vandaag rustdagje denk ik.
See joes
|
|
|