Maar ik was die jongen met zwart haar en een witte short (tong_kitesmiley) heb je nog meer fotos van me? stuur anders effe een mailtje met de fotos die je van me hebt( als je daar zin in hebt (tong_kitesmiley)) maartenvanes@hotmail.com
En wouter die rooie met ze rooie naish soll en een legershort die af en toe hp probeerde (tong_kitesmiley) wilt de fotos van hem ook wel als dat zou kunnen( w_posthoorn@hotmail.com)
Volgende x ga ik wel ff een tijdje in het water fotos maken en fotos van mark maken
Nog heel erg bedankt Chriz en Mark voor het maken van onze fotos, deze zal ik ook op kitehigh zetten.
Ik krijg ze maa rniet geupload Welke site gebruiken jullie om fotos op te zetten? Www.zoom.nl is super druk zegt de site en daardoor duurt het uploade langer
Wouter is die met de bruine short en witte warrior, jeroen met de ss en ik met een witte short en een witte warrior. Ik heb effe al die fotos op partyflocks gezet, maar hier komen ze!!
Het strand
loopje
nog 1
one footer
Wouter met een HP!! hij paasde hem, lande op ze board, maar vaarde niet door (tong_kitesmiley) dat had hij de hele dag al
Ik wou een hp proberen, maar ik dacht, dit is saai laat ik eens de promaster proberen
Onbekende
loop
Big air!
loop
lekker gek (shame_kitesmiley)
kiteloop
sexie kontje (grinnik_kitesmiley)
boardoff
uhm? (sealedlips_kitesmiley)
Gooi dat board maar weg joh!
Met hand en voet
Deze loop deed pijn! 30cm water (angry_kitesmiley)
Net te vroeg genomen, paas van wouter weer (kiss_kitesmiley)
Ik kreeg de fotos eerst niet online, maar uiteindelijk heb ik het maar via dat partyflock gedaan maar er zit stomme reclame op. Als je de fotos gewoon normaal wilt moet je maar effe zeggen welke je wilt. Maartenvanes@hotmail.com
P.s, ik ben echt 2 uur bezig geweest met die fotos En Jeroen en Wouter, niet meer zeuren nu he ze staan er (grinnik_kitesmiley)
Groeten
« Laatste verandering: Maart 18, 2007, 09:05:17 door maarten!!! »
Gebruik de powertoy van XP om je foto's te resizen! Super klein progje (Image resizer), na installen selecteer je de foto's en klik je met rechts. Dan kies je 'resize pictures' en kies het gewenste formaat en klaar!!! Eitje!
Ook ik was vandaag met mijn camera in de weer (ipv met mijn kite wat eigenlijk gewoon had gekunt...grrrr) Dit zijn ze geworden, heb er nog meer voor de liefhebbers!! Zijn wel een stuk kleiner dan de orginelen, voor degene die de orginelen willen hebben..let me know!
@ Spike_L, was jij die fotograaf (tong_kitesmiley) die in t begin recht voor de plek stond waar alle kites lagen? Want dan heb ik geloof ik ook wat voor je neus gedaan of niet : Alvast bedankt