Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Als het blijft waaien ben ik rond een uurtje of 12...  Ik kijk het morgen wel even aan... 
|
|
|
|
TBK

|
Hoop ongeveer 10 uur van de partij te zijn !
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
er word 'n hoop wind voorspled!!! ik ga helemaal los!!neem de camera weer mee dus er komt weer bewijsmateriaal!!!
|
|
|
|
TBK

|
Jazeker Enkhuizen, kijk effe op watersportweer Theo, van 9.00-14.00 ongeveer 15/20 knp 
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Ben er ook bij, samen met Steven. Wel wat later rond 3 uur zijn wij ook aanwezig.  Heb er zin in, laat het maar stormen
|
|
|
Joris

|
Ik ga naar warder/edam, is dichter bij. wie doet er mee?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jazeker Enkhuizen, kijk effe op watersportweer Theo, van 9.00-14.00 ongeveer 15/20 knp  20 knopen is lekker
|
|
|
Teigetje

|
Kan er niet eerder zijn als een uurtje of 1.. (shame_kitesmiley) Mijn vrouwtje heeft om 12 uur even de auto nodig om een paar oppas koters op te halen.  Mark moet ik je nog ophalen. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Psychotic

|
Reken er straks maar op
|
|
|
Haring High Richardt

|
Kan er niet eerder zijn als een uurtje of 1..
Mijn vrouwtje heeft om 12 uur even de auto nodig om een paar oppas koters op te halen.
Mark moet ik je nog ophalen. Hoe was het vanmiddag ???? 
|
|
|
Teigetje

|
Was op Enkhuizen toen ik werd gebeld. Afgelopen woensdag is mijn ligfiets van mijn werk gejat.  Een collega had gezien dat er twee gasten mee weg gingen en wist niet dat het mijn fiets was. Ik ben toen effe naar mijn werk gereden om de foto's van onze klanten met hem te bekijken maar het leverde niets op. Ik had toen geen zin meer om weer naar Enkhuizen te rijden. :  Dusz een kitedag naar de kl*te. (huilen_kitesmiley)
|
|
|
|
Idefixe

|
was een beetje aan uit wind vandaag op enkhuizen. Met de 10 gevaren: het ene moment ff teveel wind en het volgende moment te weinig. Niet relaxed dus....... Het was wel gezellie.
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
op begeven moment was ik op het water samen met aardige gozer die met fuel vloog. EN toen begon in de lucht ook steeds je kite te stallen enzo :S Echte vage wind was er
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ben denk ik morgen van de partij!
|
|
|
siemme

|
dus de raafjes bevallen goed richard ik hoop een klein beetje dat ze morgen binnen komen dan kan ik zondag nog effe knallen.ik heb ook t idee dat je veel sneller klaar bent met pompen.
greetz siemme
|
|
|
TBK

|
De wind was goed , ik stond vanmorgen ongeveer om 11 uur op het water en ging er om 1 uur weer vanaf. 12 meter wel even heftig, maar het was te doen. Een paar keer gespoeld en toen vond ik het genoeg. Theo ook nog even gezien, maar moest weer op boevenjacht. Tja, zijn werk laat hem ook maar niet los ! Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzz TBK 
|
|
|
siemme

|
gespoeld frank???  er staan nieteens golven of was je aan het duiken? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TBK

|
Geen golven nee, alleen een Tsunami !
|
|
|
siemme

|
whahaha doe je goed tsunami spoelen. maar kom zondag mischien wel effe kijken naar de golven,
greetz siemme
|
|
|
|