Myzrael
Gast
|
MAG NIET! NAAKT!
(zeg ik natuurlijk omdat ik ze net snel op mijn pc heb opgeslagen)
hehe
|
|
|
Micky
|
Wordt ik weer aangehaald =P?
Your welcome (hangloose_kitesmiley) Voor jou doen wij toch alles....kusje, M&M (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Jarno, zal mij benieuwen hoe lang die van jou blijven staan... Van mij mogen ze voor altijd blijven, dat snap je natuurlijk wel!! whahahaha @Micky; ja, alles....
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
@Jarno, zal mij benieuwen hoe lang die van jou blijven staan... Van mij mogen ze voor altijd blijven, dat snap je natuurlijk wel!! whahahaha
ja mij ook wel, maar als ik kijk naar de aller eerste post in dit topic... en we zijn nu al 10 pagina's ver.. dan : of de admins slapen of ze houden een oogje toe
|
|
|
Flyingtrunkie
|
@Flyingtrunkie, WAT???
Ik bedoel stiekum: TSEEZUS! Wat lekker (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Dit vind ik wel een heeeeeeele mooie foto. Met de complimenten aan de belichter en fotograaf!!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hier een zeiknatte poes (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat zijn nog eens mooie ronde billen!!! lekker hoor!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Dat zijn nog eens mooie ronde billen!!! lekker hoor!!
zie je nou wel!!! ik zei het al tegen de beun(aka de beuker) ik zei: ik vertrouw hem nog niet met m'n hond!!! haha maar jij heb het meer op poesjes zo te zien!!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Dit vind ik wel een heeeeeeele mooie foto. Met de complimenten aan de belichter en fotograaf!! lekker he!!! pcies m'n vriendin!!! (ik mag niet zeggen dat ze het is)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
jajajaja, dat zal best ja... ;-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
FF offtopic. Dit vind ik ook zo'n uber lekker chickie. Doutzen Kroes van Neerlandse bodem
|
|
|
Hessel
|
Ik zie niks, een panty bedekt haar hoofd, een bril de helft van haar gezicht, lippenstift haar lippen en 50 cm² daaromheen, en haar haar bedekt nog eens 30% van haar gezicht.
En het resterende is overduidelijk 6985214 keer geschminkt en maar een heeeeeeeel klein beetje ge-photoshopped
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jesus, wat een negatieviteit... Tjek haar in google dan ff... Ik doelde meer op haar smoeltje en de mate van artistikiteit van deze foto... Blijkbaar niet door jou gezien... Helaas... Maar eeehh
|
|
|
Lex
|
Ik doelde meer op haar smoeltje en de mate van artistikiteit van deze foto... Blijkbaar niet door jou gezien... Helaas...
Mark= CKV leraar?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Neej hoor, wel oog en gevoel voor detail, ontwerp en foto's Dtp-er hè
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Dit vind ik wel een heeeeeeele mooie foto. Met de complimenten aan de belichter en fotograaf!! lekker he!!! pcies m'n vriendin!!! (ik mag niet zeggen dat ze het is) Wat vervelend dat je wekker zo afgaat...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Neej hoor, wel oog en gevoel voor detail, ontwerp en foto's Dtp-er hè 1 mei beginnend toch?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja indd, zal wel weer ff omschakelen zijn, van bouwknecht naar dtp-er...hahaha Maar gelukkig zit ik prive nogal wat uurtjes achter m'n mac, dus zal het niet verleerd zijn...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ja indd, zal wel weer ff omschakelen zijn, van bouwknecht naar dtp-er...hahaha Maar gelukkig zit ik prive nogal wat uurtjes achter m'n mac, dus zal het niet verleerd zijn...
Suc6 in ieder geval!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks dude!!! Gaat helemaal goed komen!
|
|
|
|
*Maximus*
|
nu weer eff on-topic (grinnik_kitesmiley)
|
|
|