Muiderberg

Tweekske

Maart 21, 2007, 16:41:27
edit2Rapporteer  
Ik wilde zaterdag naar muiderberg gaan om te kiten maar vroeg me af waar ik dan precies moet zijn, het adres ofzo zou handig zijn. Ik zit nog te twijfelen of ik met het openbaarvervoer ga of met de auto.

Ik zag namelijk op 9292ov.nl dat de zeeweg in muiderberg redelijk goed te bereiken is met het ov. Het is dan maar 7 min lopen en dat is nog wel te doen met mn spullen. Is dit het goede adres of is het echt aan te raden om met de auto te gaan? Moet deze dan namelijk even regelen.

Kan ik in mijn eentje gaan? Dus zijn er genoeg kiters aanwezig op zaterdag om te helpen met kite oplaten enz.? Ik ben nog een beginnende kiter dus wil nu lekker veel vaaruren maken zodat ik in de zomer lekker kan knallen.

Ik zag dat er 10-13 knopen staan zaterdag, volgens mij is dat wel goed voor mij. Heb een 10m2 en een 14m2 en weeg 80kg met een 130cm board. Is dit te doen dan?

Alvast bedankt voor de info!

Peter
Ponk

Geen avatar

Antwoord #1 Maart 21, 2007, 16:53:19
edit2Rapporteer  
volgens mij is het krapjes met deze wind. ietsje meer zou wel beter zijn. weet niet of je van ver komt.

Tweekske

Antwoord #2 Maart 21, 2007, 16:59:36
edit2Rapporteer  
Kom uit eindhoven, 1,5 uur rijden met de auto of 2 uur met de trein.

Maar lukt dat niet met mn 14 dan?
hans84
Gast
Antwoord #3 Maart 21, 2007, 17:00:33
edit2Rapporteer  
denk niet dat je met de wind die ze a.s. zaterdag opgeven goed kunt kiten.
Tjok
Gast
Antwoord #4 Maart 21, 2007, 17:26:15
edit2Rapporteer  
met de wind van vandaag of morgen heb je meer kans idd...maar afwachten het kan nog veranderen..met paar knopen meer kan je je 14 misschien pakken!
Tweekske

Antwoord #5 Maart 21, 2007, 17:40:54
edit2Rapporteer  
Ja, even afwachten dan inderdaad, maar hoe kan ik dan het beste daarheen? Auto of trein/bus? En waar is de spot precies?
jelle192

Antwoord #6 Maart 21, 2007, 18:00:38
edit2Rapporteer  
De spot zit idd aan de Zeeweg. Als je op de zeeweg staat en naar het water kijkt, dan zit de kite surfspot helemaal aan de linkerkant. Rechts daarvan zit een gedeelte voor zwemmers, niet daar kiten dus (ook niet als je heel goed of juist heel slecht kunt kiten, gewoon niet doen). Rechts daar weer van is het gedeelte voor de surfers (en hier zit een tentje en een jachthaventje). Er zijn praktisch bijna altijd wel mensen die je kite op kunnen laten. Als beginner met aanlandige wind altijd lekker een goed stuk het water inlopen, aan de kant zijn namelijk een aantal opstakels en maar een smal strookje gras. De zeeweg is niet lang, dus als de bus je daar breng, dan loop je zo naar de kitespot. Tot praktisch aan de vaargeul kan je overal staan. Wel schoentjes aan wegens verdwaalde stenen. Er wordt tot zo'n 60 meter van de wal vaak lesgegeven. Daar ook af en toe ff opletten dus (groepje van drie mensen, vaak met helmen).

ok...succes!
Tweekske

Antwoord #7 Maart 21, 2007, 18:13:06
edit2Rapporteer  
Bedankt voor je reactie! Daar kan ik wel wat mee ja.

Mocht de wind goed genoeg zijn zaterdag gaan we even kijken daar.
R@bert

Antwoord #8 Maart 21, 2007, 18:44:30
edit2Rapporteer  
Check dit topic-je ff....zit een satellitephoto bij van de spot !!!

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23489.0

greetz  Joepie
Azrael
Gast
Antwoord #9 Maart 21, 2007, 18:59:33
edit2Rapporteer  
'k Ga er binnenkort kitesurfen omdat het een fijne ondiepe spot schijnt te zijn. Ben zeer benieuwt!
R@bert

Antwoord #10 Maart 21, 2007, 19:03:49
edit2Rapporteer  
Is ook zo, tot aan de vaargeul kan je gewoon staan...N en NW zijn ideaal daar..gister geweest, was top. Vandaag en morgen is daar ook goed gem 20 knoopjes

aparte avatar, Azrael...vitamine-pilletje? schater
Azrael
Gast
Antwoord #11 Maart 21, 2007, 19:35:15
edit2Rapporteer  
Vitamine XTC is het. Niet te koop bij de Tuinen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.