Jeffrey,
check:
http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2302400&postdays=0&postorder=asc&start=15Ik weet dat Wilco in NDL woont, ik zou hem ook even om zijn mening vragen heb hem al een paar keer gesproken daar hij ook mijn Yarga wil uitproberen. En de Balsa 130 is een perfect board, makkelijk aan de wind te houden, planeert snel... een waar genot. het wind bereik is ook vrij groot. wordt er hier waar ik nu zit (Houston, TX) sneller van kite gewisseld dan van board. Vraag me ook niet waarom.
Technische afwerking is goed het heeft wat snufjes die je vroeger veel op custom built surfplanken zag. (enige tip, even een rubber buisje in je schroefgaten stekken voordat je de vinnen vastzet, daar bij mij de gaten naar mijn gevoel net iets te groot was, andere jongens hebben het niet gedaan en hebben geen probleem, vin zit muurvast, dus blijkbaar is het gevoel)
Omstandigheden: vlak water, soms wat golven, wind gemiddeld rond de 3 tot 5 bft.
Hou er wel rekening mee dat wat je aan dollars betaald ook ongeveer de prijs is die je voor het board in Euro's gaat betalen (ivm invoerrechten etc)
Als je vragen hebt of meer foto's wil dan stuur je maar een mailtje..zo gemaakt en zo verstuurd ;-) suc6