sjorsmaster
![](/forum/avs/avatar_3797.png)
|
dus nu wil je zeggen dat iedereen daar het beste weg kan gaan??
|
|
|
R.B.
![](/forum/avs/avatar_3901.png)
|
He gasten,
Ik was gisteren ook voor het eerst op Muiderberg maar wat ik daar heb meegemaakt had ik nog nooit eerder gezien hoor.
3x kite's in elkaar gevlogen 1x kite in een boom
Maar ik kwam wel aadig weg het eerste deel alleen was de wind best vlagerig en daar zat ik nog wel een beetje mee te tobben maar verder was het wel een topdagje.
|
|
|
godfather
![](/forum/avs/avatar_3525.jpg)
|
Ik ben het met de poster van dit bericht eens, als je andere kitespots gewend bent dan is Muiderberg wel ff afzien. Het is verre van ideaal zullen we maar zeggen. De laatste keer dat ik er was viel het me enorm op dat de meeste lui aan de kant schijt hebben aan de kiters die weer terugkomen naar de kant en er weinig aanstalten wordt gemaakt op een kite aan te pakken. Maar misschien was dit een momentopname en gaat het er normaal gesproken net zo relaxed aan toe als op bijv. Schellinkhout.
|
|
|
kootsie
![](/forum/avs/avatar_1217.png)
|
voor mij ook eens maar nooit meer.
Er is zeer veel verschil tussen de windsterkte voor en achter (met Oost)
Het moet echt je homespot zijn wil je er veilig varen
|
|
|
Azrael
Gast
|
Het was in inderdaad erg druk maar als iedereen op elkaar wachte ging het vrij goed qua opstarten en landen. Het landen vond ik ook niet prettig om te doen in verband met de harde betonnen kant dus wat ik deed was gewoon mijn 5th aantrekken als ik er bijna was en vervolgens gewoon met de kite nog in het water naar de kant het laatste stukje lopen. Dan pakte iemand hem gewoon netjes uit het water en kon ik veilig verder. Ik vond de wind aan de kant namelijk ook niet fijn, maar dat zal door de heuvel komen.
Ik vind het echter wel nogsteeds een fijne spot ondanks dat het zo druk was, want je kunt overal staan en dat is echt goud waard in het begin omdat je tenminste kunt lopen en niet hoeft te zwemmen.
Moet wel zeggen dat ik misschien wat minder problemen van de drukte heb ondervonden omdat ik helemaal aan het einde ben gaan staan met mijn spullen. Iedereen die ik heb gesproken was ook heel behulpzaam dus ik heb niks gemerkt van vervelend gedrag of wat dan ook.
|
|
|
Emiel
![](/forum/avs/avatar_309.png)
|
@azrael ga jij maar eerst eens lessen nemen
|
|
|
terrorwally
Gast
|
@azrael ga jij maar eerst eens lessen nemen
Geinig die bularoo ![Wink](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/wink.gif) heb er ook mee gevaren!
|
|
|
|
sjembek
![](/forum/avs/avatar_3911.png)
|
Lessen nemen?
Als je zelf voldoende op de hoogte bent van alle zaken, lijkt mij een les nemen behalve een flinke duit in je portomonee, niet op zijn plaats.
Trouwens erg relaxte gasten daar op muiderberg gisteren, zo weer ff knallen!!
|
|
|
Alferink
![](/forum/avs/avatar_2606.png)
|
Lessen nemen?
Als je zelf voldoende op de hoogte bent van alle zaken, lijkt mij een les nemen behalve een flinke duit in je portomonee, niet op zijn plaats.
Trouwens erg relaxte gasten daar op muiderberg gisteren, zo weer ff knallen!!
Lees dit ook nog ff http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23570.0
|
|
|
Azrael
Gast
|
Niks wat hij niet weet. Hij was erbij.
|
|
|
Alferink
![](/forum/avs/avatar_2606.png)
|
Als je zonder leash gaat varen...
Sorry hoor...
Mja hopelijk heb je er (helaas op deze manier) van geleerd
|
|
|
terrorwally
Gast
|
Wat was ik lekker op het asfalt geknalt bij muiderberg, gelukkig had ik schoentjes en handschoenen aan.
|
|
|
Azrael
Gast
|
Doe me een lol.........
|
|
|
sjembek
![](/forum/avs/avatar_3911.png)
|
Nee, toen was ik er nog niet.
Jammer! had het wel willen meemaken.
Wel beter opletten waar je naartoe stuurt zometeen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
![](/forum/avs/avatar_2682.png)
|
Ik ben er vandaag (maandag) om 13.30 uur ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif)
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
![](/forum/avs/avatar_848.png)
|
Mooizo dat iedereen het klote vindt daar, wordt het des te rustiger voor mij. En ik vind eigenlijk idd dat lessen verplicht moeten worden, er lopen zo veel gasten maar wat aan te hannessen, het is gewoon niet te geloven. Er komt heel wat meer bij kiten kijken dan alleen je vliegertje sturen.
|
|
|
Marijn alias Vos
![](/forum/avs/avatar_808.gif)
|
Mooizo dat iedereen het klote vindt daar, wordt het des te rustiger voor mij. En ik vind eigenlijk idd dat lessen verplicht moeten worden, er lopen zo veel gasten maar wat aan te hannessen, het is gewoon niet te geloven. Er komt heel wat meer bij kiten kijken dan alleen je vliegertje sturen.
En als er dan toch les wordt gegeven op muiderberg, al dan niet door een school is het wel zo fijn als ze dat niet recht voor de kant doen waar iedereen start en land.
|
|
|