Muiderberg

tony72

Geen avatar

Berichten: 10
Maart 26, 2007, 12:40:23
edit2Rapporteer  
Ben gister wezen varen op muiderberg. Sorry voor de liefhebbers van deze kite spot maar dat is niet te doen. Aan de kant valt je kite spontaan naar beneden,je moet eerst ver het water in lopen eerder je weg kan varen! En dan heb je ook nog weinig ruimte om je kite op te laten! En sorry iedereen heeft het moeten leren maar er lopen daar heel veel gevaarlijke begin sukkels rond. Parkeren is ook nog eens een ramp. Ik weet dau ik nu berichten krijg dat ik mij zelf aan stel! Maar kom dan maar een keer kijken op de Slufter of op Scheveningen! Sorry Muiderberg.
sjorsmaster

Berichten: 596
Antwoord #1 Maart 26, 2007, 13:41:42
edit2Rapporteer  
dus nu wil je zeggen dat iedereen daar het beste weg kan gaan??
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #2 Maart 26, 2007, 14:19:53
edit2Rapporteer  
He gasten,

Ik was gisteren ook voor het eerst op Muiderberg maar wat ik daar heb meegemaakt had ik nog nooit eerder gezien hoor.

3x kite's in elkaar gevlogen
1x kite in een boom

Maar ik kwam wel aadig weg het eerste deel alleen was de wind best vlagerig en daar zat ik nog wel een beetje mee te tobben maar verder was het wel een topdagje.
godfather

Berichten: 85
Antwoord #3 Maart 26, 2007, 14:36:17
edit2Rapporteer  
Ik ben het met de poster van dit bericht eens, als je andere kitespots gewend bent dan is Muiderberg
wel ff afzien. Het is verre van ideaal zullen we maar zeggen. De laatste keer dat ik er was viel het
me enorm op dat de meeste lui aan de kant schijt hebben aan de kiters die weer terugkomen naar de
kant en er weinig aanstalten wordt gemaakt op een kite aan te pakken. Maar misschien was dit een
momentopname en gaat het er normaal gesproken net zo relaxed aan toe als op bijv. Schellinkhout.
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #4 Maart 26, 2007, 14:45:00
edit2Rapporteer  
voor mij ook eens maar nooit meer.

Er is zeer veel verschil tussen de windsterkte voor en achter (met Oost)

Het moet echt je homespot zijn wil je er veilig varen
Azrael
Gast
Antwoord #5 Maart 26, 2007, 16:03:02
edit2Rapporteer  
Het was in inderdaad erg druk maar als iedereen op elkaar wachte ging het vrij goed qua opstarten en landen. Het landen vond ik ook niet prettig om te doen in verband met de harde betonnen kant dus wat ik deed was gewoon mijn 5th aantrekken als ik er bijna was en vervolgens gewoon met de kite nog in het water naar de kant het laatste stukje lopen. Dan pakte iemand hem gewoon netjes uit het water en kon ik veilig verder. Ik vond de wind aan de kant namelijk ook niet fijn, maar dat zal door de heuvel komen.

Ik vind het echter wel nogsteeds een fijne spot ondanks dat het zo druk was, want je kunt overal staan en dat is echt goud waard in het begin omdat je tenminste kunt lopen en niet hoeft te zwemmen.

Moet wel zeggen dat ik misschien wat minder problemen van de drukte heb ondervonden omdat ik helemaal aan het einde ben gaan staan met mijn spullen. Iedereen die ik heb gesproken was ook heel behulpzaam dus ik heb niks gemerkt van vervelend gedrag of wat dan ook.
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #6 Maart 26, 2007, 16:08:45
edit2Rapporteer  
@azrael ga jij maar eerst eens lessen nemen
terrorwally
Gast
Antwoord #7 Maart 26, 2007, 16:18:26
edit2Rapporteer  
@azrael ga jij maar eerst eens lessen nemen

Geinig die bularoo Wink heb er ook mee gevaren!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #8 Maart 26, 2007, 16:51:40
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar misschien was dit een
momentopname en gaat het er normaal gesproken net zo relaxed aan toe als op bijv. Schellinkhout.

En zo is dat op Schellinkhout en moeten wij zo houden !!! ListenToMe  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #9 Maart 26, 2007, 17:29:37
edit2Rapporteer  
Lessen nemen?

Als je zelf voldoende op de hoogte bent van alle zaken, lijkt mij een les nemen
behalve een flinke duit in je portomonee, niet op zijn plaats.


Trouwens erg relaxte gasten daar op muiderberg gisteren, zo weer ff knallen!!
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #10 Maart 26, 2007, 17:33:04
edit2Rapporteer  
Lessen nemen?

Als je zelf voldoende op de hoogte bent van alle zaken, lijkt mij een les nemen
behalve een flinke duit in je portomonee, niet op zijn plaats.


Trouwens erg relaxte gasten daar op muiderberg gisteren, zo weer ff knallen!!


Lees dit ook nog ff http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23570.0
Azrael
Gast
Antwoord #11 Maart 26, 2007, 17:37:46
edit2Rapporteer  
Niks wat hij niet weet. Hij was erbij.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #12 Maart 26, 2007, 17:50:15
edit2Rapporteer  
Als je zonder leash gaat varen...

Sorry hoor...

Mja hopelijk heb je er (helaas op deze manier) van geleerd
terrorwally
Gast
Antwoord #13 Maart 26, 2007, 17:53:52
edit2Rapporteer  
Wat was ik lekker op het asfalt geknalt bij muiderberg, gelukkig had ik schoentjes en handschoenen aan.
Azrael
Gast
Antwoord #14 Maart 26, 2007, 17:58:58
edit2Rapporteer  
Doe me een lol.........
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #15 Maart 26, 2007, 18:07:59
edit2Rapporteer  
Nee, toen was ik er nog niet.

Jammer! had het wel willen meemaken.

Wel beter opletten waar je naartoe stuurt zometeen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #16 Maart 26, 2007, 18:09:47
edit2Rapporteer  
Ik ben er vandaag (maandag) om 13.30 uur  ThumpsUp
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #17 Maart 26, 2007, 18:30:07
edit2Rapporteer  
Mooizo dat iedereen het klote vindt daar, wordt het des te rustiger voor mij. En ik vind eigenlijk idd dat lessen verplicht moeten worden, er lopen zo veel gasten maar wat aan te hannessen, het is gewoon niet te geloven. Er komt heel wat meer bij kiten kijken dan alleen je vliegertje sturen.
Marijn alias Vos

Berichten: 502
Antwoord #18 Maart 26, 2007, 20:38:18
edit2Rapporteer  
Mooizo dat iedereen het klote vindt daar, wordt het des te rustiger voor mij. En ik vind eigenlijk idd dat lessen verplicht moeten worden, er lopen zo veel gasten maar wat aan te hannessen, het is gewoon niet te geloven. Er komt heel wat meer bij kiten kijken dan alleen je vliegertje sturen.

En als er dan toch les wordt gegeven op muiderberg, al dan niet door een school is het wel zo fijn als ze dat niet recht voor de kant doen waar iedereen start en land.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.