goed boardje?

Youri Blokdijk

Maart 27, 2007, 19:39:50
edit2Rapporteer  
ik ben op zoek naar een nieuw kiteboardje. ik heb nu een fanatic easyrider maar wil wat anders. ik ben nu wezen kijken bij vdbergh en heb daar een nobile 555 gezien en een f-one trax.
ik kite regelmatig op het ijselmeer. nog niet op zee kan heen en weer varen en vaar tot zo'n beetje 19 a 20 knopen.

welke van deze 2 boardjes is het beste en wat zijn er nog voor alternatieven? ThumpsUp
Geronimo79

Antwoord #1 Maart 27, 2007, 19:51:53
edit2Rapporteer  
Gewoon testen! enige goede antwoord. Schijnen beide wel goede boardjes te zijn. ik ken vooral mensen met een nobile die er laaiend over zijn. Maar goed ik vaar zelf iets heeeeel anders dus op dat punt.. probeer ze eens te testen voel je het verschil wel.
storm

Antwoord #2 Maart 27, 2007, 19:58:10
edit2Rapporteer  
Daar gaan we weer...
Hoezo nou gewoon testen. Hij vraagt toch om advies, niet of hij ze kan testen.
Ik heb me er al vaker aan geergerd op het forum.
Altijd maar weer testen roepen.
Denk je nou echt dat de meeste zaken, zeggen als je twijfeld tussen twee of meer producten;
anders neem ze even mee, kan je ze testen.
Natuurlijk niet, en begrijpelijk.

tsteen
Gast
Antwoord #3 Maart 27, 2007, 20:00:36
edit2Rapporteer  
ga voor de nobile, je zult geen spijt krijgen!!
eelke

Antwoord #4 Maart 27, 2007, 20:03:54
edit2Rapporteer  
heb nog wel een spleene s28 voor je liggen.

mail maar
slufterhufters.com

Antwoord #5 Maart 27, 2007, 20:08:04
edit2Rapporteer  
De Nobile 555 is een heerlijk boardje, zal je geen spijt van krijgen.
kitegast
Gast
Antwoord #6 Maart 27, 2007, 20:12:03
edit2Rapporteer  
Strom helemaal gelijk!!

3/4 van de kiters kunnen niet eens het verschil voelen, dan moet je vaker op verschillende boards varen wat dus bijna niemand doet. Kijk je mag er toch van uit gaan dat bij de shops jongens lopen die er  echt wel verstand van hebben zodat die je goed informeren. Doen ze dat niet kom je er ook niet meer zo simpel is het. Goed advies is klantenbinding zou ik zeggen!!

Maar ja daar wordt door anderen vaak anders over gedacht ze vinden het belangrijker als ze het ergens ander 10,- euro goedkoper kunnen krijgen.

En mijn ervaring is toch ook dat als het na aanschaf helemaal niet zou bevallen er altijd wel wat te regelen is dat je hem om kunt ruilen. Een half uurtje op een board varen zegt nog niks je moet er vaak vaker op varen!!

Maar nobile 555 is prima board hoor!
Youri Blokdijk

Antwoord #7 Maart 27, 2007, 20:12:46
edit2Rapporteer  
ja mijn voorkeur ging ook al wat meer uit naar de nobile omdat ik daar altijd erg goeie berichten over lees.

testen is idd lastig , er zijn maar weinig winkels die boardjes meegeven om ff mee te varen.
wouterb

Antwoord #8 Maart 27, 2007, 21:27:55
edit2Rapporteer  
komende zondag heeft vd berg een testdag. Lijkt mesterk dat je dan niet een boardje kan proberen.
lullo
Gast
Antwoord #9 Maart 27, 2007, 23:18:46
edit2Rapporteer  
en nou nog wind uit de goede richting! Anders wordt testen niks daarzo
Nederland-kite.nl
Gast
Antwoord #10 Maart 28, 2007, 01:55:31
edit2Rapporteer  
Ik heb nog een Costum merk liggen van mijn eigen kite winkel Smiley  mag de naam vast niet noemen dus doe t ff netjes Wink

Merk 3E is nog niet te vinden waarschijnlijk die krijg je zo mee Wink
en rete goedkoop!
 (grinnik_kitesmiley)

Mail me @ giliong@hotmail.com  Joepie
Marsie

Antwoord #11 Maart 28, 2007, 02:56:37
edit2Rapporteer  
Hoi Youri,

Spreek je wel eens op msn (Marcel).

Ik heb ook een Fanatic easyrider 145 en sinds kort een Nobile 555  139X39

Afgelopen zondag heb ik de Nobile 555 voor het eerst geprobeerd.

Mijn ervaringen zijn ALS BEGINNER: veel meer controle (grip) kon makkelijker aankanten.

Hoogtte lopen ging beter.

Een wereld van verschil wat ging dat SUPER ik ben er helemaal weg van. ThumpsUp

Nou is de vraag wel !!!! kan dit te maken hebben met mijn gewicht ik weeg maar 70kg.

Spreek je,

Marcel
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.