Zoals er al vaker op het forum voorbij is gekomen, bij de Slufter gaan we geregeld met z`n alle de duinen in na een rete vette kite sessie. En dat is niet omdat ze er lekker koffie schenken.
Ik kan me de dagen nog goed herrineren dat ik niet op mijn poepert kon zitten doordat het iets te gezelig was geworden. ( Is iemand mijn roze bont string niet toevallig ergens tegen gekomen tussen zijn spullen?)
Het is tevens een vereiste op de Slufter dat je een wetsuit heb met open kruis, hoeven we je pak niet naar de klote te trekken als we je ter plaatse willen misbruiken. Als je op onze spot komt kiten moet je beried zijn om den poepert open te gooien voor een intiem kennismakings gesprekje, zo doen wij dat op de Slufter.
En nee ik heb niks tegen homo`s, Ben er zelf een. Stoma`s vind ik ook zo lekker, het is een tussendoortje dat altijd kan.
« Laatste verandering: Maart 30, 2007, 13:20:00 door Bob de Douwer »
Ouddorp .. dat ziet er goed uit ! Zon,zee, wind & ... Als Jelle nog een paar van zijn beste vrienden meeneemt kunnen we ook nog een vet geile afterparty houden !