muiderberg

*Maximus*

Berichten: 791
Maart 29, 2007, 03:40:09
edit2Rapporteer  
weet iemand of het lekker kiten is bij almere / muiderberg, of is het een slechte locatie? ThumpDown

alvast bedankt,
max.
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #1 Maart 29, 2007, 03:41:21
edit2Rapporteer  
met NO wind dat verspeld word voor dit weekend?
mightymike

Berichten: 55
Antwoord #2 Maart 29, 2007, 03:42:39
edit2Rapporteer  
ik vind het er iets te druk, maar zeker gezellig ik ga er binnen kort weer beginnen met kiten.
ik kom zelf uit almere de locatie muiderberg is kwa wind goed de kant almere is iets minder.
agnes
Gast
Antwoord #3 Maart 29, 2007, 03:51:18
edit2Rapporteer  
muiderberg is tot heel ver ondiep. Prima voor de beginner. Weinig golven, ondiep dus en super bij oost tot noord-oost. Ga dit weekend ook zeker ff kiten daar!!!! ThumpsUp
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #4 Maart 29, 2007, 03:57:08
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23627.0

als ik dit lees is het voor mij toch iets minder om daar heen te gaan :s ik hou niet echt van drukte (ik ben oostvoorne gewend). ik weet niet wat de mening van jou daar op is agnes?
mightymike

Berichten: 55
Antwoord #5 Maart 29, 2007, 04:03:16
edit2Rapporteer  
het is gewoon een feit dat er in muiderberg te veel kiters op het water zijn bij goede wind en zeker bij zon en goede wind.
er is te weinig ruimte maar de spot is zeker goed je moet je aanpassen en goed oppassen
niels

Berichten: 356
Antwoord #6 Maart 29, 2007, 14:52:31
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23627.0

als ik dit lees is het voor mij toch iets minder om daar heen te gaan :s ik hou niet echt van drukte (ik ben oostvoorne gewend). ik weet niet wat de mening van jou daar op is agnes?


ik denk dat het nu het wat warmer wordt hetop oosvoorne ook snel weer drukker zal worden
maar het is zeker leuk om eens naar miuderberg te gaan
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #7 Maart 29, 2007, 20:56:19
edit2Rapporteer  
ik ben 1 keer op muiderberg geweest maar dat was voor les en het viel mij wel mee met de drukte en ik dacht ook dat je heel ver van de kant af kan voordat je in de vaargeul komt.

is het wel te doen als je ver van de kant af gaat?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.