|
Elevation
|
kijk maar eens onder een willekeurig ski merk met karuba als tweede woorddkeuze, bijvoorbeeld rosignol.. die gebruikt het een hoop.. hier nog wat samenstellingen van skies.. http://www.noblecustom.co.uk/movementtechnical.xlshttp://bentgate.net/redap74skbym.html The wood core goes a long way to producing the ski's characteristics. Movement use Poplar, Beech, Okume and Karuba wood in different combinations and in different areas of the ski. New technologies cut weight and increase strength and response wordt best veel gebruikt hoor..
|
|
|
Morres
|
Ah mooi, thx man Was niet dat ik je niet geloofde, maar wilde wel ff weten wat ik exact kocht Weet sowieso dat het goed zit, want LeonB bouwt er mee(rijmt ) K, ik druk op de 'overmaken knop'
|
|
|
|
Morres
|
Ik bedoel OZ Geld is op je rekening als het goed is...Heb ook postbank
|
|
|
|
WaZuP
|
hoop dat ik het binnen een paar dagen kan overmaken! Thanks!
Btw, hout hoef je niet altijd te lamineren, had voor 30 euro een boardje van triplex gebouwd binnen 3 dagen was hij af, inclusief drogen van de lak.
Dus als je ooit heel snel een boardje nodig hebt is dit de way to go,
|
|
|
royboy
|
trouwens.. hoe wordt het gedaan met het ontvangen? ophalen? wordt het opgestuurd? ik heb het niet kunnen vinden of ik heb er totaal overheen gelezen enneh wazup die way to go is dat nog nie gebroken dan? groeten
|
|
|
Elevation
|
opsturen is geen optie, ga geen 20 plaatjes zitten inpakken..
|
|
|
Morres
|
hoef je niet in te pakken, is toch hout, heheh.. Als er mensen uit friesland of gronignen plankje moeten hebben...misschien kunnen we afspreken dat 1 iemand het ophaalt, en de rest meeneemt tegen kleine vergoeding ofzo.
|
|
|
WaZuP
|
ik zit in harlingen friesland komende 2 maanden maar kan makkelijk met de trein naar leeuwarden komen
|
|
|
WaZuP
|
@royboy,
harde kiteloop zou ie denk ik niet houden maar doordat hij een mooie outline had voer hij heel relaxed had flextips, wasd alleen beetje zwaar denk 4 kg maar voor dat geld kun je het tog niet laten he.
Alleen volgende keer tog maar weer rvs inserts;P
|
|
|
Morres
|
@ wazup, ik woon in harlingen,hoeveel heb je besteld? Want ik zit regelmatig in Leiden, das in de buurt van Elev.
|
|
|
WaZuP
|
ik heb 2 platen besteld maar wacht nog op mijn loon wat ik deze week moet krijgen, dus moet elev nog betalen,
Maar het zou echt chill zijn als je het kon menemen!
Laters,
|
|
|
royboy
|
jah ik heb ook inserts maar die zijn niet rvs wou ze spuiten ofzo of elke keer invetten maar dat is een gedoe van niks lijkt me dus maar ffn snowboard inserts zoeken wil deze kernen nie verprutsen met troep
|
|
|
Pieter84
|
Ben misschien ook wel geinteresseerd in een plaatje. Waar zou ik em op moeten halen?
|
|
|
|
Elevation
|
en wil dhr. Veenstra zich ff per mail melden, of via PB, dan weet ik ff wat meer... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Arnie26736
|
Goed nieuws Maar ff vraagie waar bestel je die dingen dan ? Bij welk bedrijf ?
|
|
|
Elevation
|
haha arnie, het is in ieder geval ver weg..
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
mooi elevation. ik ben aan de vacuum, en zit dasperate te wachten op die mooie kernen. echt gaaf! straks vaart heel zelfbouwend nederland op een kern van du.
|
|
|