Ouddorp 31 maart beetje druk

Roon

Maart 31, 2007, 23:52:08
edit2Rapporteer  
Vandaag op Ouddorp geweest, lekker spot maar een beetje druk in de ondiepe gedeeltes.

Aan degen die ik bijna door zijn lijnen vaarde met mijn blauwe flysurfer: alsnog excuses. Ik had je niet aan zien komen en toen ik stopte om sorry te roepen kreeg ik een paar dikke golven in mijn bakkes. Dus bij deze alsnog: Sorry.
Ik hoop dat je verder genoten hebt vandaag, dat geldt voor iedereen trouwens.

Ronald
Joris

Antwoord #1 April 01, 2007, 01:48:37
edit2Rapporteer  
Haha goedzo Roon
Ik ook sorry aan iedereen die ik vandaag heb geirriteerd op het toch een beetje kleine edam op zon mooie zaterdag!
Mark-Fizzer

Antwoord #2 April 01, 2007, 02:27:28
edit2Rapporteer  
Happy Joy joy hierzo zeg!!
Wel relaxt dit soort dingen. Door dit soort instellingen wordt het een stuk vriendelijker op het water...

Maar aan de andere kant; als ik er aan kom, gewoon oprotten!!!!!!!!!! Whahahaha

Geintje hoor!!! Ik vind jullie goed!!!!
max (andere computer)
Gast
Antwoord #3 April 01, 2007, 02:46:31
edit2Rapporteer  
ik ben vandaag naar muiderberg geweest maar daar was echt heeeelll erg druk, en de rail van mijn board is helemaal gekrast.

maar dat is nog niet echt ergste, ik zag namelijk een kite in een boom hangen ThumpDown Huh
Mark-Fizzer

Antwoord #4 April 01, 2007, 02:50:56
edit2Rapporteer  
Heb ik ook gezien, zo'n boomkite... 3 keer zelfs. Ik noem geen namen en merken maar de mensen die DIT lezen weten dondersgoed waar ik het over heb ;-)) Tis wel erg lauw, maar je hebt het toch echt aan je eigen te danken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.