siemme
|
nou ik hoop dat iemand een geintje maakt dat die jongen geen kite heeft gekregen.
|
|
|
Buur
|
Dat van de 1 april is wel leuk haha... ik moets wel lachen toen ik het later hoorde... Was een leuke dag, en zeker jammer dat er zo in het kleine meertje werd gevaren.. een ander nadeel was ook dat er wel eens een kite in de boom lande..... Leuke plaatjes op www.my4s.nl/kitesite
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gewoon contact opnemen met die shops waar je het gehele jaar kan testen want dit is gewoon k..
|
|
|
sjorsmaster
|
haaha jaah het was minder maar hij heeft er wel 1 gekregen hoor een oefenkite twv €100 en als die van ozon was dan heeft hij tog een ozon kite:P wat heeft de winnaar van de wedstrijd eigenlijk gekregen??
|
|
|
frank77*
Gast
|
Gewoon contact opnemen met die shops waar je het gehele jaar kan testen want dit is gewoon k.. Mini-me, Was jij met de rode assault bezig?
|
|
|
joyce
Geen avatar
|
jongens maak je niet zo druk.... thodd heeft nergens last van en is blij met zijn trainers kite.........
|
|
|
Idefixe
|
Ach, als die dan toch wat heeft gekregen is er niets aan de hand.......
|
|
|
prokiter
|
Ach jah. Maar het was wel een lekker dagje, heb toch echt lekker lopen oefenen m,et springen..... Greetings...Pro Kiter... (hangloose_kitesmiley) Rode 2005 12m2 Vegas...en een vage muts op z'n hoofd....
|
|
|
Jappy
|
Pfff, wat een zeik nederlanders zeg...kan dan helemaal niemand meer tegen een grapje. Is dan niemand meer blij met wat hij/zij krijgt. Was verder eeen erg leuk dagje... Zag idd een hoop rare dingen gebeuren...maar dit lag zeker niet aan de organisatie. Goed...we zijn nederlanders...zeiken is het enige waar we echt goed in zijn. Op naar het volgende evenement
|
|
|
stien
Geen avatar
|
Het is gewoon een misselijke onvolwassen grap, beetje te flauw. Het gaat gewoon om het principe. Ik vind het ronduit belachelijk om aan te kondigen dat er een kite van meer dan 1000 euro verloot gaat worden om vervolgens schaamteloos te zeggen 1 april. goeie promotie.. NOT!
|
|
|
Emiel
|
je moet gewoon tegen een grapje kunnen en zeker op 1 april. Niet zeiken man, dikke lol ;D
|
|
|
MasterWurm
|
Vind er niks grappigs aan, sta je ook nog zwaar voor lul.
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ik ben trots om Nederlander te zijn, dan maar een zeiknederlander. Ik kan in elk geval dat soort geintjes niet waarderen. Maar ik denk dat dat te maken heeft dat de 1 meer geld te besteden heeft dan de ander. Als je toch genoeg geld hebt, of toch alles krijgt van je ouders ofzo, dan is het minder erg als je er zelf hard voor moet sparen (ik). Leuk geintje dus als je te horen krijgt 1 april.
|
|
|
Geen
|
jjah, zeker een k*t grap. leuke foto's trouwens, zeker 4 kite sin de bomen, wat was dat voor knakkerdag, k*lere zeg
|
|
|
Alferink
|
Als die nou voor de loting zelf had gezegd dat het een 1 april grap was.... ok..
Maar ja jij hebt gewonnen... 1 april... WTF zou ik ook niet zo'n leuke vinden (angry_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gewoon contact opnemen met die shops waar je het gehele jaar kan testen want dit is gewoon k.. Mini-me, Was jij met de rode assault bezig? Nee ik was aan het werk.... Ik hoop dat er morgen wat wind over is want dan ga ik naar Muiderberg Ps hoe is je bridlefix afgelopen ? Die 1 april grap zal VdBerg nog duur komen te staan met deze negatieve promotie.. Als ik Vdberg of Ozone was dan had ik het recht gezet met een nieuwe kite... Goedkopere promotie kun je niet krijgen
|
|
|
Buur
|
Wat denk je nu zelf.. dat een shop 1000 euro gaat uitgeven aan een kite om die te verloten... of dat een sponsor een kite ter beschikking geeft voor een verloting. ik weet niet hoor... maar is er al ergens een keer een kite weg gegeven door middel van een verloting onder deelnemens aan een test dag... volgens mij nog nooit.... Men moet blijzijn dat je de kites gewoon kan testen. Maarja een beetje humor mag natuurlijk niet, en waarom haal je het punt er bij dat sommige zelf hun spullen bij elkaar moeten sparen... de een is arm de ander rijk... wat een gezeik iedereen leerd zijn eigen lessen in het leven arm of rijk!
|
|
|
Platinum
Gast
|
Juist, omdat je kan verwachten dat de shop geen kite van 1000 euro verloot is die grap goed gekeurd?! Lekker kort zichtig zeg! En Buur je vindt dat een beetje humor moet kunnen, nou daar ben ik het met je eens maar zo'n grap noem ik absoluut geen humor, het is gewoon een lage flauwe grap..
Echt Buur, gast, denk je zelf es ff in dat jongetje van 12. Hij krijgt misschien 5 euro zak geld per maand, krijgt vervolgens te horen dat hij een vette kite van 1000 euro heeft gewonnen, en dan als hij hem komt ophalen staat daar van den Berg (die vast niet arm is) met een dikke vette greins op zijn kop om vervolgens 1 april te zeggen! BAH, laag had echt beter van die gasten verwacht.
|
|
|
Azrael
Gast
|
Per direct Van Den Berg boycotten zeg ik.je heheh...
|
|
|
mazzomrx
|
1 april blijft 1 april. Tsja de 1 vindt het leuk en de ander niet. Zoveel mensen zoveel meningen..... Er is toch een kite gegeven???? Gelukkig was NKSC geen 1 april grap....... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Azrael
Gast
|
Ik hoorde inderdaad (Hanglos dacht ik) dat hij een 100 euro kite had gehad en het allemaal goed was gekomen.
|
|
|
siemme
|
jongens denken jullie nou echt dat van den berg 1000 euro betaald voor die kite en dat hij dan niet een deal had kunnen sluiten met ozone om zo'n actie op touw te zetten?de promotie de ze van de actie hadden gehad had mischien nog wel meer opgeleverd want je had anders toch gehoord dat ze een kite hadden weggeven en wat heb je nu alleen maar negativiteit vind t wel jammer maar hoop dat die jongen blij is met die trainerskite van 100 euro.
|
|
|
mazzomrx
|
Zo apart....wat je ook doet; het is nooit goed lijkt het wel. Het is een testdag, niets meer niets minder......een loterij is iets extra's iets leuks erbij gewoon voor de lol..... Inschrijving was nodig om het materiaal te testen...de loterij een extraatje iets leuks erbij gewoon voor de lol... Dus je gaat je pas inschrijven om te testen als er echte kite wordt gegeven bij een loterij??
|
|
|
stien
Geen avatar
|
ja buur, iedereen leerT zijn eigen lessen. Leer jij dan een beetje behoorlijk Nederlands?
enfin: gewoon een niks grap.
nog een dingetje trouwens; jij zei: "en waarom haal je het punt er bij dat sommige zelf hun spullen bij elkaar moeten sparen... de een is arm de ander rijk... wat een gezeik iedereen leerd zijn eigen lessen in het leven arm of rijk!"
wat heeft je eigen lessen leren met arm of rijk te maken? wil je nu zeggen dat die jongen een les moet leren uit deze ervaring?
|
|
|