X3 is een aardig technische kite om eruit te halen wat er ook in zit. Zou ik niet aan schaffen als beginnend kiter ook al is de prijs goed. Je zal meer plezier hebben aan een kite die makkelijker vliegt.
ik heb zelf een X3 en ik heb het hier ook mee geleerd. Persoonlijk vind ik het een beetje onzin dat je kiten niet kan leren met een kite voor gevorderden.. Het zal misschien iets meer moeite kosten maar met een beetje doorzettingsvermogen kom je er wel Dus als de X3 voor een mooie prijs te koop is, zou ik het doen.
het lijkt wel of je deze in een shop koopt omdat die nieuw als dat zo is is het wel een 1 grote afzetterij want de kite is van 2003. Ik heb de kite ook gehad heeft goeie high end maar echt super moeilijk vond ik hem niet. Me vader heeft het er ook mee geleerd er zit een pompleash op daar zou ik dan 5th op zette is egt een must voor beginner.
Ik heb ook een x3 14 en ik vind het persoonlijk de leukste kite uit de reeks van de x3's. Ik denk alleen niet dat het de ideale beginnerskite is. Ik weet niet wat de vraagprijs is voor die kite maar aangezien hij reeds van 2003 is mag je er zeker niet teveel voor geven. Als beginner zal je volgens mij meer plezier beleven aan een aero 2 12 of iets dergelijks.
Heb zelf een x3 12 en 16 meter. persoonlijk vond ik het hele leuke kites, best wel te doen als beginner. Ik vond het juist lekker beginnen. Dus op dat punt is een 14 meter wel te doen, maar is niets in vergelijkig tot de nieuwe kites. x3 is idd 2003 kite. net als x2 van 2002 en x4 van 2004. Heb ze overigens ook beide te koop staan met nog een x2 8m.
Laat je niet afzetten dat het een 2006 kite is. Verder is het een prima kite. Alleen in vergelijk met wat er nu te krijgen is jah.. stelt het niet zo veel meer voor. maar des al niet te min, toch best wel lekkere kitetjes waar je een jaartje of 2 lol van kan hebben.
Oke.. alvast bedankt voor de reacties. Ik ga toch even veder kijken. deze set was ik 500 euro kwijt, inclusief nieuw North Dragon board. Alles is wel nieuw. dit leek mij wel een redelijke prijs.. Ik weet niet wat julie hier van denken?
Als er mensen goeie sugesties hebben,voor een goeie kite dan hoor ik het graag!!
Groetjes
Michiel
« Laatste verandering: April 03, 2007, 03:27:38 door Pontje »