Fotos NKSC @ Medemblik VD Berg Testdag

mazzomrx

April 03, 2007, 17:16:04
edit2Rapporteer  
 ListenToMe http://www.kitesurfcompetitie.nl/content/view/9/8/

Ziet er goed uit!

Joepie
slufterhufters.com

Antwoord #1 April 03, 2007, 17:36:35
edit2Rapporteer  
Zo zijn een berg foto's.

Zitten mooi bij hoor....

Johnno over dat dijkje met bomen heen het binnenmeertje op hahaha..
wouterb

Antwoord #2 April 03, 2007, 18:24:15
edit2Rapporteer  
('k zal half KH wel weer over me heen krijgen, maarre)
Lekker verantwoord....

What if: Er breekt een stuurlijn bij de afzet.

Dat dijkje staat vol met bomen/stuiken, leuke verzameling bazalt en een vaag schelpenpaadje.
En top of the bill: 12man publiek die geen idee hebben wat een vlieger kan/doet. (en dus  kite/kiter/board om de oren krijgen, never knew what hit 'm)

In een filmpje uit de Gorge (2002/2003 oid) deed ook een flippo dit, en daar viel de hele wereld (mi terecht) overheen. Over objecten/passanten heen springen doe je niet.

Zal allemaal wel met het eerder genoemde haantjesgedrag te maken hebben. Nou dan maar een ouwe lul.
slufterhufters.com

Antwoord #3 April 03, 2007, 18:27:20
edit2Rapporteer  
 loser
boardbas

Antwoord #4 April 03, 2007, 18:30:53
edit2Rapporteer  
het is anders ook heel erg dat jij een plaatje van nijntje heb die een stuk hoofd eraf heeft gebeten. ik kan er bijna niet naar kijken en ik denk dat ik er ook vervelend van ga dromen. heel erg vind ik het.
benjamin
Gast
Antwoord #5 April 03, 2007, 18:35:30
edit2Rapporteer  
mooi pics tussen lekker scherp
wouterb

Antwoord #6 April 03, 2007, 18:57:56
edit2Rapporteer  
Ook waar.
Hoop gave actie en goeie pics.
dude007

Geen avatar

Antwoord #7 April 03, 2007, 19:33:08
edit2Rapporteer  
wat een kansloze opmerkingingen krijgt Wouter over zich heen ThumpDown!!!

Snappen jullie niet dat als het fout gaat dat medemblik gesloten kan gaan worden en buiten dat zal er wel weer een hoop gezeik van gemeentes reddingsdiensten en  blablbla

Je kan het 100x blijven zeggen maar jullie snappen dr toch geen reet van, pas op het moment dat je de bassaltblokken bomen en niet te vergeten het lekkere bankje meepakt aan dat binnenmeertje dan gaan de mannen opeens hun waffel opentrekken!!

Sorrie ik heb hier geen woorden meer voor KANSLOOS!!!!!
Henk @ work
Gast
Antwoord #8 April 03, 2007, 19:45:13
edit2Rapporteer  
wat een kansloze opmerkingingen krijgt Wouter over zich heen ThumpDown!!!

Snaooen jullie niet dat als het fout gaat dat medemblik gesloten kan gaan worden en buiten dat zal er wel weer een hoop gezeik van gemeentes reddingsdiensten en blablbla

Je kan het 100x blijven zeggen maar jullie snappen dr toch geen reet van, pas op het moment dat je de bassaltblokken bomen en niet te vergeten het lekkere bankje meepakt aan dat binnenmeertje dan gaan de mannen opeens hun waffel opentrekken!!

Sorrie ik heb hier geen woorden meer voor KANSLOOS!!!!!

www.doedespellingstest.nl
dude007

Geen avatar

Antwoord #9 April 03, 2007, 19:51:55
edit2Rapporteer  
SIMPEL HOOR HENK  (kiss_kitesmiley)!!
jurrr

Antwoord #10 April 03, 2007, 20:32:20
edit2Rapporteer  
zo lekker een boxertje in de boom  (tong_kitesmiley)
Jerrie

Antwoord #11 April 03, 2007, 21:33:57
edit2Rapporteer  
vette foto's !! YeSS
plaaggeest

Antwoord #12 April 03, 2007, 21:40:42
edit2Rapporteer  
Johno word de nieuwe arno! loser

Ga zo door gast!! ThumpsUp
Henp

Geen avatar

Antwoord #13 April 04, 2007, 00:35:40
edit2Rapporteer  
Wanneer op de rietplas met windkracht 9 een vlieger wordt opgelaten gaat Arno gelijk een brief aan de gemeente sturen.
Wanneer er over mensen, paden en bomen wordt gesprongen is dit wel fantastisch en moeten we op google maar het woord auto ongeluk opzoeken.
Sorry hoor, maar dit is  meten met twee maten.
Vind dit echt een kneuzen actie. ThumpDown
Arnie26736

Antwoord #14 April 04, 2007, 00:39:23
edit2Rapporteer  
Die gasten zijn echt wel ervaren hoor, het zijn geen stelletje kneuzen

Maarrre,  ik heb ook gehoord dat er een flimpje zou komen. Weet iemand dattie al af is, of weet iemand waar die staat ?
WaZuP

Antwoord #15 April 04, 2007, 00:47:51
edit2Rapporteer  
over dingen heen springen is juist leuk geeft een extra kik van ALS HET FOUT GAAT DAN>.....

Maar eerlijk gezegd daarom doet het gros van ons deze sporet tog ook, voor de kick en adrenaline die je niet zo heel vaak krijgt bij dezed sport, dus dan ga je snel wat andere dingen doen.

Als je kijkt naar arno's n iveau weet je dat hij genoeg kennis, ervaring en materiaal om dit soort risico's in te schatten en dan tog te nemen, ik zal er niet wakker van liggen.

Maar Arno als je zo fel bent tegen kiten met aflandigen wind dan moet je dit ook niet doen, is wel handig als je zezelf een beetje op 1 lijn houd kwa uitingen. Tijdens sideoffshore heb je net zo snel een lijn gebroken als boven een obstakel.

Heb alleen net de foto's gezien en moet zeggen dat het wel een erg klein zandijkje is
Emiel

Antwoord #16 April 04, 2007, 01:08:27
edit2Rapporteer  
Heb alleen net de foto's gezien en moet zeggen dat het wel een erg klein zandijkje is

Jah! als jullie nou ook over die bomen gesprongen hadden was het nog wat geweest! Dit is toch niks joh.. Pfff..
slufterhufters.com

Antwoord #17 April 04, 2007, 01:17:12
edit2Rapporteer  
 loser
Henp

Geen avatar

Antwoord #18 April 04, 2007, 01:52:53
edit2Rapporteer  
Nee, dit is niet hetzelfde, maar valt wel allemaal onder de noemer onverantwoord.
Windkracht heeft hier niets mee te maken.
Enerzijds maak je je druk om kiten met aflandige wind, anderzijds wordt er over obstakels gesprongen.
volgens mij heb jij al eens iemand van dichtbij gezien die een obstakel niet kon ontwijken, toch.
Lijkt me niet dat je zoiets nog eens wilt meemaken, of is dit soms ook weer een andere situatie.
Frank77

Antwoord #19 April 04, 2007, 02:01:30
edit2Rapporteer  
Typ in Google ff autoongelukken in, je stapt daarna toch ook gewoon in de auto.
Dit slaat als een tang op een varken. Waar heb jij je rijbewijs gekocht?
Het is de bedoeling om verantwoord te rijden met een auto en daarvoor zijn er gedragsregels. Met de ene auto over de andere springen is niet geacht verstandig te zijn. Met 120 k/m door de bebouwde kom rijden ook niet.

Hetzelfde geldt voor kiten. Het is de bedoeling verantwoord te kiten voor jezelf en voor anderen/omstanders.
slufterhufters.com

Antwoord #20 April 04, 2007, 02:06:05
edit2Rapporteer  
 loser
tom_beul
Gast
Antwoord #21 April 04, 2007, 02:11:48
edit2Rapporteer  
Arno, jij rijdt ook niet al te verantwoordelijk he! Roy stopt netjes (die hem daarna 160 verder boekt maja)..... Arno heeft het niet meer en rijdt op de dijk naar boven door het gras en rijdt rustig verder.. helemaal gek in ze kop!
ARNOTHABOMB
Gast
Antwoord #22 April 04, 2007, 04:19:22
edit2Rapporteer  
Luister allemaal naar Arno

Citaat van: Hoi.. op april 02, 2007, 08:44:48 am
Jep, Burger King rules...

Daar bij Schipreet geweest, Dubbele Whopper King size aambeien shake met frietjes.
WC onder gezeken, patat door de zaak, shake over de grond, keiharde boeren, blote reet voor het raam, voor de rest eigenlijk niks bijzonders.

Wat een held die gozer hoe oud is die eigenlijk? Ik denk dat ze pappa en mamma wel trots op hem zijn!! Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.