Elevation
|
was wel heerlijk rustig in die zogenaamde winter, hele spots maar delen met paar man...
|
|
|
JorritPi
|
Zeker!! dat is nu wel weer anders aan het worden.....als het waait
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
was wel heerlijk rustig in die zogenaamde winter, hele spots maar delen met paar man... ja ik mis die dagen nu al (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
drifter
|
het heeft za zo ma di wo top gewaaid. iedere dag met 9 xbow
|
|
|
Azrael
Gast
|
Yah maar vrijdag en zat/zon worden niks. En juist DAN ben ik vrij......het leven is niet eerlijk snik snik hehe
|
|
|
JorritPi
|
Precies! 't ging 'm om het weekeind! Sommige mensen werken (-; . maar voor de rest van de hele week staat er ook nog niks. )-;
|
|
|
Alferink
|
Sticked... Balen... Misschien dat het nog veranderd en er ineens 18 knp staat.. (sealedlips_kitesmiley) (tong_kitesmiley) Ik hoop t zo (cry_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Ja das echt balen! (cry_kitesmiley) Ik zou aankomend weekeind beginnen met een reeks portretten van de Nederlandse kitesurfers voor een opdracht voor mijn studie. Ik wil ze allemaal portretteren, van beginner tot prof als 't maar kitefreaks zijn! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
teletekst 707:
WIND: West tot noordwest 7-12 kn, langs de kust en op het IJsselmeer 12-18 kn. In de zuidelijke helft enkele kn minder en aanvankelijk nog zwak en variabel..........
|
|
|
Micky
|
Hee Idefix, kappen nou! Straks gaat het nog druk worden... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
hebbert... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Azrael
Gast
|
Precies. Allemaal niet naar Muiderberg komen want het gaat niet waaien! Windguru heeft gelijk en het KNMI niet!
|
|
|
Idefixe
|
Ik blijf gewoon lekker in l'stad hoor. Mooi windje voor "thuiswedstrijd"
|
|
|
Micky
|
Have fun!
|
|
|
JorritPi
|
Geen zuchtje wind hier bij mij in Scheveningen. hooguit 4 m/s ... maar over het zonnige weer vandaag word niet gepraat, he (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
Net ff lekker 2 uurtjes onder de 18m gehangen. was niet spectaculair maar kon lekker cruisen. Zonnetje erbij, niet verkeerd dus.
|
|
|
JorritPi
|
Beterrr iets dan niets.. alhoewel ik niet gauw een 18m zou aanschaffen. Wie heeft er zin om met de Downwinder Hoek van Holland - Scheveningen mee te doen? www.jumpteam.nl
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb dat ding ( die 18 dus ) in een dwaze bui gekocht. Zou ik nu dus ook noooooit meer doen. Maar ja, ik heb vandaag wel kunnen varen.... Die downwinder ben ik bij hoor
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jammer dat ik van de afgelopen 5 dagen maar 3 heb kunnen pakken:( en nu net me 7 binnen, dus moet ff weer 25+ worden:D
|
|
|
Micky
|
Geen zuchtje wind hier bij mij in Scheveningen. hooguit 4 m/s ... maar over het zonnige weer vandaag word niet gepraat, he (grinnik_kitesmiley) Heb genoten in Katwijk, heerlijk in de zon, fluitje erbij, mooie serveersters... : en van Leon... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Geen zuchtje wind hier bij mij in Scheveningen. hooguit 4 m/s ... maar over het zonnige weer vandaag word niet gepraat, he (grinnik_kitesmiley) Heb genoten in Katwijk, heerlijk in de zon, fluitje erbij, mooie serveersters... : en van Leon... (grinnik_kitesmiley) En zo is het!! Pff viel wel even tegen hoor na 40 bier weer naar huis rijden, ik ben maar via de vangrail terug gegaan om de drukke stad te ontwijken, misschien dat ik er daarom 2 uur over deed haha
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Geen wind, ik heb zondag, maandag en dinsdag heerlijk geknald met de 13. Nu mag het idd wat minder want ik heb last van mijn schouder!
Volgende week maandag gaat het terug waaien!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
laten we het hopen...kom maar op met die 20knopen:D of njah 16/17 ben ik ook al tevreden:)
|
|
|
|