nieuws over GIN kiteboarding

Hessel

Berichten: 575
April 05, 2007, 19:58:14
edit2Rapporteer  
GIN kiteboarding heeft zich onafhankelijk gemaakt van GIN gliders en gaan voortaan op zichzelf te werk vanuit zwitserland. Ook hebben ze heel wat informatie over de NAZCA vrijgegeven en het lijkt mij een topper, vrijwel een exacte kopie van de instinct, maar beter goed gejat dan slecht bedacht

http://www.kiteblogs.com/component/option,com_jd-wp/
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #1 April 05, 2007, 20:41:53
edit2Rapporteer  
ach jah wat is gejat. Als je de kites van vandaag ziet lijken er echt super veel op elkaar, soms met hier en daar wat andere bridles en dergelijke.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #2 April 06, 2007, 13:34:26
edit2Rapporteer  
Nou, doe mij maar een GIN-tonic en van die kite maak ik wel een douchegordijntje
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 April 06, 2007, 15:54:06
edit2Rapporteer  
Lijkt helemaal niet op de Ozone Instinct. Dit is meer een C-shape (hybride) met een uitgebreide 5th lijn bridle. Kijk maar naar de LE, die loopt maar in een vlak gekromd zoals een C. De Instinct heeft meer een flatkite dubbel gekromde LE.



Kite ziet er wel strak uit. Ben benieuwd hoe hij vliegt en wat hij kost
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #4 April 06, 2007, 16:40:03
edit2Rapporteer  
Klopt rebel-kiter, enkel de verbindingspunten zijn hetzelfde als die van de instinct 07

Verder ziet de kite er wel lekker uit
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.