Ed.

Logs: 0 | 165 uur
|
Maandag heb jij niks te zoeken op de brouwersdam, naar het schijnt gaat het uit noord waaien eind van de middag, dan moet je om 5u klaar staan in wassenaar.. tot ong half 10 is het licht dus dat moet wel lukken dan.
Nog meer liefhebbers?
|
|
|
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
|
Ichhhhh! Kan je me dan ophalen in Schiedam?  alstie ng beetje waait maandeg wordt gewoon met de 7! Moet me 11 jmmr genoeg opereren, en heeft een pleister nodig na al die schelpjes van vrijdag.  Maarja, hij bloed dood want kheb geen pleisters. @Michiel ga jij maandag ook downwinderen, dan kan je ze meenemen? 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
he jesse, zal vandaag gaan zoeken, gisteren was is nl. niet thuis. Mss. ben ik er maandagavond wel bij. komt mij qua tijd wel goed uit. we houden ff contact 
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
Lauw -> vaste baan, vriendin....  Rudo -> revalideren, nieuwe stulp verbouwen (hij had grote plannen)  Nou Rudo is weer terecht (die hebben we bij z'n pink gevat)... Over Leon hebben jullie het pas gehad, Maar wat is er dan met Mriek gebeurd? mriek doet het effe wat rustiger aan heeft veel aan dr hoofd gehad en moet effe dr rust pakken. wel leuk te zien dat ik niet de enige bent die haar op t water mist! ik hoop dat zij zelf snel dr rust in zich zelf heeft teruggevonden en snel weer dr sprongen kan oefenen! ik ben zelf ook voor meer dames op t water! Zij was de enige dame onder ons topic Rotterdam.  Idd wij willen meer vrouwen op het water zien, en op ons Rotterdam topic...  Kom op vrouwen meld je hier aan!!!  Als je het dan toch over die groep heb mis je Richard nog (maatje van le@n en mriek. En er kiten zeker dames die bijna net zo lang op playa komen als mriek het is jouw misschien niet op gevallen. Maar die willen undercover blijven anders ga jij ze
|
|
|
Gewoon John

Logs: 0 | 30 uur
|
Ik zat net naar de route van de giro te kijken voor maandag maar volgens mij gaat naar de Brouwersdam komen een lastig verhaal worden als die hele karavaan over de eilanden moet gaan cruisen?? Iemand wellicht wat meer info hierover??
Hijo, zoals je weet zit ik nu lekker in ouddorp op de camping (geen wind  ). Hier staat aangegeven dat rond 13.30 de mannen worden verwacht bij de rotonde vrijheidsweg (één van de rotondes voor die met de strandstoel). W'll keep in contact! John
|
|
|
Spoon

|
vanaf 11 uur komen ze door schiedam geraced, dan schieten ze de beneluxtunnel door (weet niet of ze de fietstunnel bedoelen of de snelweg) Maar het klinkt best logisch dat ze langs de dam fietsen.. ze moeten toch uiteindelijk richting italië toch? Ik zat net naar de route van de giro te kijken voor maandag maar volgens mij gaat naar de Brouwersdam komen een lastig verhaal worden als die hele karavaan over de eilanden moet gaan cruisen?? Iemand wellicht wat meer info hierover??
Hijo, zoals je weet zit ik nu lekker in ouddorp op de camping (geen wind  ). Hier staat aangegeven dat rond 13.30 de mannen worden verwacht bij de rotonde vrijheidsweg (één van de rotondes voor die met de strandstoel). W'll keep in contact! John
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Ik heb de route bekeken en ze rijden niet over de N57 maar echt over de Dam zelf!! M.a.w. op tijd op het water staan en als het peleton voorbij raast je vetste tricks eruit gooien en met een beetje mazzel maakt de heli strakke beelden van de omgeving en jij bent op het sportjournaal te zien 's avonds  Alleen geen big-air eruit gooien met die heli in de buurt 
|
|
|
|
richard

|
Wilde ook net naar ouddorp rijden voor een low-end sessie vanaf 15.00 (gaat toenemen volgens Gpro naar 15knp) maar met die giro voor de deur denk ik dat ik uitwijk naar scheef.
|
|
|
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
|
De Giro komt toch pas morgen (10-5) door zeeland, lijkt me sterk dat je daar vandaag al last van hebt?
|
|
|
richard

|
oeps, dagje vergist. Je hebt gelijk ;-) Kan m'n plan voor ouddorp toch doorgaan vandaag
|
|
|
Mr the Emperor

|
Maandag , dinsdag & woensdag downwind!
Maandag 1700uur is cool. Kan eventueel zelfs een uurtje eerder i.v.m. files. Dinsdag pleuris weer. Misschien een avondsessie op ouddorp ofzo.Moet het daar ook nog eens een keer checken. Ach... zie het wel. Woensdag tot 1400uur college en daarna gaan wind.
|
|
|
Jeroen89

|
gaan er nog mensen weg voor een low-end avond sessie??
ga nu richting scheef, mochten er nog mensen zin hebben.
|
|
|
Ed.

|
@Jesse we kijken wel effies! Michiel en E, 5u is aan dan! kijken morgenmiddag nog even of er niks geks is gebeurd met de wind, gaan ook nog wat collega's mee, word een mooie avondsessie 
|
|
|
Dennuzzz

|
gaan er nog mensen weg voor een low-end avond sessie??
ga nu richting scheef, mochten er nog mensen zin hebben.
Wat voor kite heb je groen/zwart/witte ozone of een wit/gele north? Ik zit ff op de cam te kijken en het ziet er toch best lekker uit:O jammer dat ik het nu pas zie anders had ik miss wel gegaan.
|
|
|
Jeroen89

|
Ben net thuis gebracht door me vrienden van de ANWB. Kreeg een klapband en me reserveband was ook lek. Dus geen sessie voor mij. Hoop morgen te gaan.
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
|
heey luitjes, nog liefhebbers voor het autoplaya morgenmiddag vanaf een uur of 14:00??? 
|
|
|
JB - On The Edge

|
WFSF zit nu zelfs nog 6 knopen onder de daadwerkelijke wind...dus kan zeker wat worden...als dat zo is ben ik eind vd middag present... Gok zowieso op woensdag...
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
|
mooi dat is 1, zijn er nog meer  ???, eerst ff tukken, lange nachtdienst achter de rug...en na het kiten weer!!! 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Ik moet helaas afmelden vandaag, gaat toch niet lukken  Wind is ook kantje boord, hoewel je niet veel nodig hebt voor een downwinder.Maar een beetje power in je kite is wel lekker natuurlijk
|
|
|
Dennuzzz

|
Ben net thuis gebracht door me vrienden van de ANWB. Kreeg een klapband en me reserveband was ook lek. Dus geen sessie voor mij. Hoop morgen te gaan.
Wel ff pech dan.
|
|
|
Mr the Emperor

|
Wtf waar is de wind gebleven....
Lijkt erop dat hij hem niet meer gaat worden vandaag.
Dinsdag [vanaf 1600uur] en woensdag [vanaf 1500uur] maar inplannen dan.
|
|
|
Spoon

|
Ik heb net te horen gekregen dat ik morgen mijn getuigschrift mag ontvangen  . Ben echt heel erg blij! Dus misschien woensdag een vier sessie 
|
|
|
|