jesse.

Logs: 0 | 6 uur
|
@Michiel, of H2H waar gaan jullie een avond sessie pakken?  Michiel, kan ik bij jouw in Delft nog instappen of gaat dat het hem niet worden? Kheb vrijgevraagd, met als smoes 'De laaste dag van de vakantie met wind' tis wel een feit. Anders hoor ik het wel, de tijd etc.  Of gaan er nog andere gasten ffies uitwaaien? Met de 11 prima windje! 
|
|
|
thomasr

|
Jesse anders stap je nu op je Domino's brummert, ben je tegen het eind van de middag op oostvoorne!  Tot half 10 varen en om 1 uur weer thuis! haha mét hasselhof in de pocket XD
|
|
|
jesse.

|
Denk dan tog stuk langer bezig te zijn voor dat ik met een domino scooter op Oostvoorne ben, tjeeeej die dingen vallen echt uitelkaar voordat ik op Oostvoorne ben.  Staat wel mooi uithaakt windje.. Sal vast niet druk zijn. Maar thomas... ik hoef gelukkig niet te leren?  nja, wie wie weiwiewie? 
|
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Nieuw hier, maar ik werk in Rotterdam en woon op Goerree-Overflakkee. Hoe laat begint bij jullie vaak de avondsessie?
|
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Nieuw hier, maar ik werk in Rotterdam en woon op Goerree-Overflakkee. Hoe laat begint bij jullie vaak de avondsessie?
Welcome to the club of wind junkies Jesse- ! Avond sessie begint ergens na werk tijd, na vijven ofzo, tijd zelf in te vullen, maar eindigd als de zon onder gaat...
|
|
|
jesse.

|
Met deze windrichting kan je terrecht op Bdam of ouddorp. Daar staat nu wel genoeg wind voor onze Notus vrienden? met de 12 ofzow?  beetje uitgehaakt strapless varen? In 15knoopjes +  Alstie zo blijft teminste.
|
|
|
Spoon

|
Welkom jessestreep,
sorry jessepunt. Het ritje duurde veel lange dan gepland. Ik knalde in een file op de a 13 waar ik anderhalf uur langer over heb gedaan dan normaal :S..
|
|
|
|
|
Hard2Handle

|
Gaat weer lekker ben ik vrij wind weg
Nou ga dan maar weer werken Olten, dan hebben wij weer wind... 
|
|
|
Hard2Handle

|
Lauw -> vaste baan, vriendin....  Rudo -> revalideren, nieuwe stulp verbouwen (hij had grote plannen)  Nou Rudo is weer terecht (die hebben we bij z'n pink gevat)... Over Leon hebben jullie het pas gehad, Maar wat is er dan met Mriek gebeurd?
|
|
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
Nou ga dan maar weer werken Olten, dan hebben wij weer wind...  @h2h
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Daar kan het ook ja (maar is het net zo niet echt toegestaan  ) Mn ouders wonen in De Cocksdorp dus ik kom daar morgen ook wel ff kijken. Ik ben vandaag toch even wezen checken maar op beide spots geen mensen op het water gek genoeg! Bij het surfstrand zag het er wel superstrak uit moet ik zeggen! Ik pb mijn nr wel even mocht het morgen nog iets worden, waar het niet op lijkt trouwens.... Of heb ik het mis?
|
|
|
|
richard

|
Nou ga dan maar weer werken Olten, dan hebben wij weer wind...  @h2h Goh, kvond je kaart erg leuk dus had hem even doorgestuurd. Krijg net een mailtje terug van Mam dat ik niet meer hoef te komen zondag 
|
|
|
rich@rd

|
Nou Rudo is weer terecht (die hebben we bij z'n pink gevat)... Over Leon hebben jullie het pas gehad, Maar wat is er dan met Mriek gebeurd? [/quote]
mriek doet het effe wat rustiger aan heeft veel aan dr hoofd gehad en moet effe dr rust pakken. wel leuk te zien dat ik niet de enige bent die haar op t water mist! ik hoop dat zij zelf snel dr rust in zich zelf heeft teruggevonden en snel weer dr sprongen kan oefenen! ik ben zelf ook voor meer dames op t water!
|
|
|
Mr the Emperor

|
Kolere heel het weekeinde geen wind. Dinsdag wordt het pleuris weer dus hoop een beetje op een maandag middag/avond sessie.
Voor degene die vandaag trouwens niets te doen hebben. Vandaag is het NK golfsurfen in Scheef. Er schijnt een mooie swell te zijn...
|
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Kolere heel het weekeinde geen wind. Dinsdag wordt het pleuris weer dus hoop een beetje op een maandag middag/avond sessie.
Voor degene die vandaag trouwens niets te doen hebben. Vandaag is het NK golfsurfen in Scheef. Er schijnt een mooie swell te zijn...
Ik kom maandag uit Texel en als het zo blijft knal ik gelijk door naar de Brouwersdam voor een middag/avondsessie!!
|
|
|
Hard2Handle

|
Lauw -> vaste baan, vriendin....  Rudo -> revalideren, nieuwe stulp verbouwen (hij had grote plannen)  Nou Rudo is weer terecht (die hebben we bij z'n pink gevat)... Over Leon hebben jullie het pas gehad, Maar wat is er dan met Mriek gebeurd? mriek doet het effe wat rustiger aan heeft veel aan dr hoofd gehad en moet effe dr rust pakken. wel leuk te zien dat ik niet de enige bent die haar op t water mist! ik hoop dat zij zelf snel dr rust in zich zelf heeft teruggevonden en snel weer dr sprongen kan oefenen! ik ben zelf ook voor meer dames op t water! Zij was de enige dame onder ons topic Rotterdam.  Idd wij willen meer vrouwen op het water zien, en op ons Rotterdam topic...  Kom op vrouwen meld je hier aan!!! 
|
|
|