Kiters uit Rotterdam , meld je!

rich@rd

Antwoord #27425 Juli 25, 2010, 15:33:49
edit2Rapporteer  
SUPER!!! hijo leuk joch zo op de foto, echt van harte, t wachten is beloond! Joepie Joepie Joepie

maar kan je niet zorgen dat hij metreoloog gaat studeren dan hebben we mischien een betrouwbare voorspellingen, want waar is de wind van vanavond maandag en dinsdag gebleven? Huh
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #27426 Juli 25, 2010, 15:35:21
edit2Rapporteer  
Hijo Gefeliciteerd
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27427 Juli 25, 2010, 15:40:49
edit2Rapporteer  
.....want waar is de wind van vanavond maandag en dinsdag gebleven? Huh

Lips Sealed  Undecided
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27428 Juli 25, 2010, 17:05:01
edit2Rapporteer  
@ John, gefeliciteerd man, daar moet op gedronken worden...ik neem wel wat extra bier mee naar de playa  de eerste de beste keer, hopen op wind voor zaterdag dus!!!! en Joa welcome to the world!!!
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #27429 Juli 25, 2010, 17:21:42
edit2Rapporteer  
@ arend arend...
 :pWaarom moet  er in meer dan de helft van al je posts, altijd gezegd worden dat je bier gaat atten op playa.

Ik denk dat  mensen bijna gaan twijfelen of je een alcholist bent! Lips Sealed Wink

@Hijo
Gefeliciteerd, ik ge trouwens zeker  eens kijken of me buit die ik krijg door het terug geven met jouw kan delen. Wink

Maar ik heb je voorlopig niet gezien, en met zo kleine erbij heeft de moeder ook liever dat je meer thuis blijft...

Dus hoe ga je dat nu doen? Smiley

__waar is de wind voor morgen.. sjeeees hopen dat hij morgen om 4uur wel vaarbaar is, stap rond uurtje of 5 in de auto om te kijken of het wat word als hij een beetje waait__ Undecided
jesse.

Antwoord #27430 Juli 25, 2010, 17:37:21
edit2Rapporteer  
Duitser had wat plaatjes geschoten, en naar me zus gestuurd! ThumpsUp
Verder niet egt actie, maar was wel grappig!

Ziet er 'spooky' uit, invisible jesse! Smiley

Lauw
Administrator

Antwoord #27431 Juli 25, 2010, 17:43:45
edit2Rapporteer  
@robin, MY HERO!! komt dat kratje bier jou kant op:) Hoe is het trouwens verder met je? Bevalt het samenwonen een beetje?Smiley
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #27432 Juli 25, 2010, 17:45:45
edit2Rapporteer  
windfinder geeft nog wind aan voor morgen!!!!!

wie gaan er allemaal?? zou ik met iemand mee kunnen rijden??
kosten worden gedeeld.

gr
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #27433 Juli 25, 2010, 17:58:20
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit Jesse!  ThumpsUp

ROBST3R

Antwoord #27434 Juli 25, 2010, 20:17:22
edit2Rapporteer  
Haha Robin, heb je nou alweer een tijdje een vriendin en woon je al samen?
Jemig wat tikt de klok toch snel!!!!
Nickeltje

Antwoord #27435 Juli 25, 2010, 20:17:32
edit2Rapporteer  
Nou, ik ben vandaag naar de Brouwersdam afgereisd, met het vervmoeden dat kiten er niet van zou komen met het magere windje...

Maar ik had met een vriendin afgesproken, zij zou een set kopen en ik heb meteen een 7m Bandit III gekocht.

Niet helemaal voor niks dus, maar helaas niet gekite...

En nu zie ik dat de voorspellingen voor morgen ook inzakt, dus ik twijfel of ik morgen mijn spullen mee sleep en hoop op een lift, of er maar vanaf zie...
Eagle-Jan

Antwoord #27436 Juli 25, 2010, 20:19:18
edit2Rapporteer  
@ eagle,

ik denk niet dat het het ventiel is!

mischien alleen de 1e keer Embarrassed

nadat ie weer gemaakt is lekte die nogsteeds.
dus ik denk dat er een gaatje in de tube zit vlak bij de inflate. daardoor komt de lucht bij de inflate vandaan.

bij eurofun heb ik gezecht dat ik DACHT dat het de inflate was, maar ik denk dat ze blindweg een nieuwe inflate erin hebben geplakt.

eagle heb jij ervaring met zo'n 1 pump system?
heb je zin om anders een keer te helpen? ik durf hem zelf nie open te maken, bang dat ik hem nog verder verkloot.

ik heb wel ervaring met 1 pump maar niet met het beruchte octopus...maar ik denk dat met een beetje research alles op te lossen is...handig ben ik wel, en helpen? ja doe ik ook wel.
ga eerst ff met je kite naar een plas, sloot of vijver bij jou in de buurt met een kleurpotlood ( zwartekite = witte potlood,  geen stift of pen gebruiken.), pomp je kite op, leg hem in het water en duw je kite op de L.E.  en/of struts onder water, ga zo de hele kite af opzoek naar bubbles...bubbels gevonden? ja maak een cirkel op de lokatie met je potlood en neem de kite weer mee naar huis...

oh ja...regel ook alvast wat talk poeder, de rest heb ik.

@ Jesse... meer dan de helft van m'n posts Undecided dat zouden wel  heelveel biertjes zijn  schater
enneh ik las net dat er een heel kratje naar iemand werdt toe geschoven....duuuuusssss!!!!!  Grin

en nog een reden om bierte drinken na het kiten.... wat dacht je van nierstenen preventie. schater
btw dikke pica's man...boardje aan't testen geweest bij NH???... welke sling was het, de lunacy?? en hoe vaart ie?
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27437 Juli 25, 2010, 20:35:01
edit2Rapporteer  
Duitser had wat plaatjes geschoten, en naar me zus gestuurd! ThumpsUp
Verder niet egt actie, maar was wel grappig!

Leuke herinnering aan toen het nog eens waaide!  loser Grin
Eagle-Jan

Antwoord #27438 Juli 25, 2010, 20:43:58
edit2Rapporteer  
 @ bezemsteel ik heb de bijbel der kiterepairs gevonden....
octopus is easy.

http://www.jonnieeisler.com/spage-repair_pictures-naish_octopus___system_explained_.htm

ListenToMe trouwens ik denk dat dit voor iedereen wel heeeeeeeelllll erg handig is!!!!!!!!!!
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #27439 Juli 25, 2010, 21:11:47
edit2Rapporteer  
eagle dat is wel een handige site!! 

ik heb ook gezocht, en gelezen dat je kleine gaatjes kan dichten door talkpoeder in je leading edge te stoppen.

ik ga deze week ff met me kite naar een plas, even kijken waar het lekt.

is het een idee om er talkpoeder in te stoppen na ik heb gekeken waar die allemaal lekt?? daarna nog een keer kijke, of ie dan beter is.

ga je trouwens morgen nog kite?  en zou ik dan kunnnen liften?

http://www.naish.tv/    het onderste filmpje is ook wel handig!!
Eagle-Jan

Antwoord #27440 Juli 25, 2010, 21:28:42
edit2Rapporteer  
eagle dat is wel een handige site!! 

ik heb ook gezocht, en gelezen dat je kleine gaatjes kan dichten door talkpoeder in je leading edge te stoppen.

ik ga deze week ff met me kite naar een plas, even kijken waar het lekt.

is het een idee om er talkpoeder in te stoppen na ik heb gekeken waar die allemaal lekt?? daarna nog een keer kijke, of ie dan beter is.

ga je trouwens morgen nog kite?  en zou ik dan kunnnen liften?

https://www.naish.tv/    het onderste filmpje is ook wel handig!!

gaten dichten door talk poeder er in te stoppen............ dat is een goede grap schater

nee talk poeder gebruik je, om je bladder weer redelijk makkelijk in je leading edge te laten glijen... anders gaat dat zo stroef en heb je kans dat je de bladder verrot trekt maar ik leg het je wel uit.

nee morgen kan ik helaas niet, moet werken!!!
Robert H.

Antwoord #27441 Juli 25, 2010, 21:37:09
edit2Rapporteer  
@Eagle-Jan: Als je hele kleine perforaties hebt, dan heb ik het niet over gaten dan wil talkpoeder zeker wel helpen om het langzaam zachter worden van een bladder tegen te gaan!
Eagle-Jan

Antwoord #27442 Juli 25, 2010, 21:46:58
edit2Rapporteer  
oooh joh echt... weer wat geleerd!!! thanks!!
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #27443 Juli 25, 2010, 22:02:56
edit2Rapporteer  
Hijo gefeliciteerd!

Net terug uit ny, zie ik toch een skimboardle windje staan morgen!
s middags mn kadaver maar eens naar playa slepen dan, windfinder zegt 14-15 knopen
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #27444 Juli 25, 2010, 22:35:23
edit2Rapporteer  
Jongens thanks voor de leuke reacties, eindelijk thuis met de kleine Joa want moeders had het aardig voor de kiezen gekregen en mocht nog even nablijven!

@Jesse de mama weet dat ze met een surfer te maken heeft en kent de grillen die voor een ieder hier al bekend zijn! Die sappiesgedachte hou die ff vast! Vette foto's trouwens!

@Bezem
op de site van naish staat ook een filmpje voor het betere one pump knutselwerk!

@Fred
dat zou toch wel geweldig zijn zo met die kleine muppet!!
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #27445 Juli 25, 2010, 22:50:05
edit2Rapporteer  
Hey John & vrouw, gefeliciteerd! altijd mooi. Slaap ze, Rudo
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #27446 Juli 26, 2010, 09:35:54
edit2Rapporteer  
@ bezemsteel ik heb de bijbel der kiterepairs gevonden....
octopus is easy.

https://www.jonnieeisler.com/spage-repair_pictures-naish_octopus___system_explained_.htm

ListenToMe trouwens ik denk dat dit voor iedereen wel heeeeeeeelllll erg handig is!!!!!!!!!!

als je ocean rodeo kites koopt heb je dit niet nodig. geen toeters en bellen in een tube maar gewoon rechttoe- recht aan hak-en zaag- niet te slopen- materiaal. Grin
Ik heb mijn leading tube eens vervangen zonder problemen, zonder gebruiksaanwijzing en alleen.
het is vaak makkelijker dan men denkt. maar Jan deze gebruiksaanwijzing ziet er wel goed uit.
rich@rd

Antwoord #27447 Juli 26, 2010, 10:13:55
edit2Rapporteer  
t ziet er toch wel weer redelijk uit voor vandaag ik ga toch straks zachtjes aan eens rijden.
Nickeltje

Antwoord #27448 Juli 26, 2010, 10:32:11
edit2Rapporteer  
Veel plezier iedereen die vandaag van de wind kan genieten!!
snakeroel

Geen avatar

Antwoord #27449 Juli 26, 2010, 11:05:19
edit2Rapporteer  
Gaan er nog meer mensen laat in de middag/vanavond? en zo ja waar? geen idee wat een fijne spot is met deze wind maar ga zowieso om een uur of 1600 ergens heen rijden
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.