|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
@ John, gefeliciteerd man, daar moet op gedronken worden...ik neem wel wat extra bier mee naar de playa de eerste de beste keer, hopen op wind voor zaterdag dus!!!! en Joa welcome to the world!!!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ arend arend... :pWaarom moet er in meer dan de helft van al je posts, altijd gezegd worden dat je bier gaat atten op playa. Ik denk dat mensen bijna gaan twijfelen of je een alcholist bent! @Hijo Gefeliciteerd, ik ge trouwens zeker eens kijken of me buit die ik krijg door het terug geven met jouw kan delen. Maar ik heb je voorlopig niet gezien, en met zo kleine erbij heeft de moeder ook liever dat je meer thuis blijft... Dus hoe ga je dat nu doen? __waar is de wind voor morgen.. sjeeees hopen dat hij morgen om 4uur wel vaarbaar is, stap rond uurtje of 5 in de auto om te kijken of het wat word als hij een beetje waait__
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@robin, MY HERO!! komt dat kratje bier jou kant op:) Hoe is het trouwens verder met je? Bevalt het samenwonen een beetje?
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
windfinder geeft nog wind aan voor morgen!!!!!
wie gaan er allemaal?? zou ik met iemand mee kunnen rijden?? kosten worden gedeeld.
gr
|
|
|
|
ROBST3R
|
Haha Robin, heb je nou alweer een tijdje een vriendin en woon je al samen? Jemig wat tikt de klok toch snel!!!!
|
|
|
Nickeltje
|
Nou, ik ben vandaag naar de Brouwersdam afgereisd, met het vervmoeden dat kiten er niet van zou komen met het magere windje...
Maar ik had met een vriendin afgesproken, zij zou een set kopen en ik heb meteen een 7m Bandit III gekocht.
Niet helemaal voor niks dus, maar helaas niet gekite...
En nu zie ik dat de voorspellingen voor morgen ook inzakt, dus ik twijfel of ik morgen mijn spullen mee sleep en hoop op een lift, of er maar vanaf zie...
|
|
|
Eagle-Jan
|
@ eagle, ik denk niet dat het het ventiel is! mischien alleen de 1e keer nadat ie weer gemaakt is lekte die nogsteeds. dus ik denk dat er een gaatje in de tube zit vlak bij de inflate. daardoor komt de lucht bij de inflate vandaan. bij eurofun heb ik gezecht dat ik DACHT dat het de inflate was, maar ik denk dat ze blindweg een nieuwe inflate erin hebben geplakt. eagle heb jij ervaring met zo'n 1 pump system? heb je zin om anders een keer te helpen? ik durf hem zelf nie open te maken, bang dat ik hem nog verder verkloot. ik heb wel ervaring met 1 pump maar niet met het beruchte octopus...maar ik denk dat met een beetje research alles op te lossen is...handig ben ik wel, en helpen? ja doe ik ook wel. ga eerst ff met je kite naar een plas, sloot of vijver bij jou in de buurt met een kleurpotlood ( zwartekite = witte potlood, geen stift of pen gebruiken.), pomp je kite op, leg hem in het water en duw je kite op de L.E. en/of struts onder water, ga zo de hele kite af opzoek naar bubbles...bubbels gevonden? ja maak een cirkel op de lokatie met je potlood en neem de kite weer mee naar huis... oh ja...regel ook alvast wat talk poeder, de rest heb ik. @ Jesse... meer dan de helft van m'n posts dat zouden wel heelveel biertjes zijn enneh ik las net dat er een heel kratje naar iemand werdt toe geschoven....duuuuusssss!!!!! en nog een reden om bierte drinken na het kiten.... wat dacht je van nierstenen preventie. btw dikke pica's man...boardje aan't testen geweest bij NH???... welke sling was het, de lunacy?? en hoe vaart ie?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Duitser had wat plaatjes geschoten, en naar me zus gestuurd! Verder niet egt actie, maar was wel grappig! Leuke herinnering aan toen het nog eens waaide!
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
eagle dat is wel een handige site!! ik heb ook gezocht, en gelezen dat je kleine gaatjes kan dichten door talkpoeder in je leading edge te stoppen. ik ga deze week ff met me kite naar een plas, even kijken waar het lekt. is het een idee om er talkpoeder in te stoppen na ik heb gekeken waar die allemaal lekt?? daarna nog een keer kijke, of ie dan beter is. ga je trouwens morgen nog kite? en zou ik dan kunnnen liften? http://www.naish.tv/ het onderste filmpje is ook wel handig!!
|
|
|
Eagle-Jan
|
eagle dat is wel een handige site!! ik heb ook gezocht, en gelezen dat je kleine gaatjes kan dichten door talkpoeder in je leading edge te stoppen. ik ga deze week ff met me kite naar een plas, even kijken waar het lekt. is het een idee om er talkpoeder in te stoppen na ik heb gekeken waar die allemaal lekt?? daarna nog een keer kijke, of ie dan beter is. ga je trouwens morgen nog kite? en zou ik dan kunnnen liften? https://www.naish.tv/ het onderste filmpje is ook wel handig!! gaten dichten door talk poeder er in te stoppen............ dat is een goede grap nee talk poeder gebruik je, om je bladder weer redelijk makkelijk in je leading edge te laten glijen... anders gaat dat zo stroef en heb je kans dat je de bladder verrot trekt maar ik leg het je wel uit. nee morgen kan ik helaas niet, moet werken!!!
|
|
|
Robert H.
|
@Eagle-Jan: Als je hele kleine perforaties hebt, dan heb ik het niet over gaten dan wil talkpoeder zeker wel helpen om het langzaam zachter worden van een bladder tegen te gaan!
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hijo gefeliciteerd!
Net terug uit ny, zie ik toch een skimboardle windje staan morgen! s middags mn kadaver maar eens naar playa slepen dan, windfinder zegt 14-15 knopen
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Jongens thanks voor de leuke reacties, eindelijk thuis met de kleine Joa want moeders had het aardig voor de kiezen gekregen en mocht nog even nablijven!
@Jesse de mama weet dat ze met een surfer te maken heeft en kent de grillen die voor een ieder hier al bekend zijn! Die sappiesgedachte hou die ff vast! Vette foto's trouwens!
@Bezem op de site van naish staat ook een filmpje voor het betere one pump knutselwerk!
@Fred dat zou toch wel geweldig zijn zo met die kleine muppet!!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
als je ocean rodeo kites koopt heb je dit niet nodig. geen toeters en bellen in een tube maar gewoon rechttoe- recht aan hak-en zaag- niet te slopen- materiaal. Ik heb mijn leading tube eens vervangen zonder problemen, zonder gebruiksaanwijzing en alleen. het is vaak makkelijker dan men denkt. maar Jan deze gebruiksaanwijzing ziet er wel goed uit.
|
|
|
rich@rd
|
t ziet er toch wel weer redelijk uit voor vandaag ik ga toch straks zachtjes aan eens rijden.
|
|
|
Nickeltje
|
Veel plezier iedereen die vandaag van de wind kan genieten!!
|
|
|
snakeroel
Geen avatar
|
Gaan er nog meer mensen laat in de middag/vanavond? en zo ja waar? geen idee wat een fijne spot is met deze wind maar ga zowieso om een uur of 1600 ergens heen rijden
|
|
|