Yeah, ik sta dr ook op Thanks Ron! Blijft leuk om wat terug te zien van jezelf, hoe simpel de actie ook is. Niet dat ik tot veel meer in staat ben trouwens
O : haha is het in friesland. ik slaat over Max. O,hoelaat zaterdag @ playa? Kan ik als er veel wind staat jou 7 testen. Kijken hoeveel verschil erin zit met de mijne
Tja Michiel das nie best. Je hebt dus echt geen leven hahahaha. 3000 tis toch wat he maar gefeliciteerd kitebroeder ennnn hoe weet je toch al die sites???????????
toch maar ff dit laatste weghalen je weet maar nooit wat mensen gaan denken haha.
« Laatste verandering: April 04, 2008, 14:28:19 door R.B. »
Had het kouder verwacht. Ik heb nu meer drang om te kiten dan te sexsen
Pas op he, je vriendin kijkt hier vast ook weleens
Klopt, ook ik kijk hier.. Ben alleen nog niet zo actief op het forum mee aant ouwehoeren, omdat ik nog niet aan het kiten ben nu.. Mij nog te koud.. Komt wel hopelijk deze maand.. Maar goed, ik onthoud wat hij zegt.. zal hij wel zien dan.. haha
Had het kouder verwacht. Ik heb nu meer drang om te kiten dan te sexsen
Pas op he, je vriendin kijkt hier vast ook weleens
Klopt, ook ik kijk hier.. Ben alleen nog niet zo actief op het forum mee aant ouwehoeren, omdat ik nog niet aan het kiten ben nu.. Mij nog te koud.. Komt wel hopelijk deze maand.. Maar goed, ik onthoud wat hij zegt.. zal hij wel zien dan.. haha
He, Sabas:
Ik zeg, hou hem in de gaten Audry. Het was zo koud woensdag dat die dit soort rare dingen gaat zeggen Nee, de winter is officieel nog niet weg zo in de voorspellingen. Nog steeds geen zicht op temperaturen boven de 10°C de komende week
Tja Michiel das nie best. Je hebt dus echt geen leven hahahaha. 3000 tis toch wat he maar gefeliciteerd kitebroeder ennnn hoe weet je toch al die sites???????????
toch maar ff dit laatste weghalen je weet maar nooit wat mensen gaan denken haha.
Idd. zit ik veeeeeeels te veel op vliegerhoog.enel Het erge is nog dat ik hier al jaren zit, en door een servercrash zijn alle tellers ooit op nul gezet. Dus eigenlijk is het 4800 ofzo Het is dus nog veel erger in werkelijkheid
Gelukkig gaat het morgen weer waaien, daar ben ik wel aan toe na "low-end Wednesday" Helaas zijn de voorspellingen weer naar beneden teruggeschroeft
« Laatste verandering: April 04, 2008, 15:49:37 door Michiel Bandit »
hihi wat gezellig jongens^^ maar toch vind ik het niet zo leuk dat het morgen wss weer een low-wind dag wordt wil de persoon die daar verantwoordelijk voor is zich even melden, krijgt hij een paar spanxx:P
Als het morgen waaid ben ik van de partij en neem ik mijn autoloze vriend Poor ook maar mee!!! Dus maar bidden dat `t niet gaat regenen! Heb hier nog een hindoe werken die doet eerst even een winddansje en dan een zondansje voor me..... maar hopen dat ie niet stiekem een regendansje doet;-)
Ik zeg, hou hem in de gaten Audry. Het was zo koud woensdag dat die dit soort rare dingen gaat zeggen Nee, de winter is officieel nog niet weg zo in de voorspellingen. Nog steeds geen zicht op temperaturen boven de 10°C de komende week
nnw is slufter natuurlijk:) alhoewel, zaterdag en slufter, misschien kan je beter uitwijken naar een rustiger playa. Maar ik moet morgen toch wat hoger in het land zijn, dus misschien pak ik wel een ijmuiden, meer wind daar boven in het land
hallo ik zit op me werk hoor kan geen filmpjes kijken is me comp tegen beveiligd snik . maar ben ik scheel of zie ik voor a.s. zaterdag toch boven de 20 knopen uitkomen of no? Ja okeej nu wordt er toch wel gezegd dat ik scheel ben haha grapjassen
Ik heb morgen ochtend eerst een verhuizing waar ik mag assisteren, als deze niet heel de dag duurt, en het weer werkt mee, kom ik in de middag ook nog wel even kijken op de playa
@Robster M'n nieuwe waroo 13 is gister binnen gekomen....een mooie roze/zwarte :-). Kunnen we samen de playa onveilig maken met onze roze waroo's..
nnw is slufter natuurlijk:) alhoewel, zaterdag en slufter, misschien kan je beter uitwijken naar een rustiger playa. Maar ik moet morgen toch wat hoger in het land zijn, dus misschien pak ik wel een ijmuiden, meer wind daar boven in het land
Op Ijmuiden geven ze maar een knoopje of 3 meer wind op In principe wil ik er ook weleens een keer gaan kijken, maar of het nu de moeite is
Idd. is Slufter da place to be morgen. Pas na 15:00 uur hoog water Ik verwacht het niet zo heel erg druk als afgelopen zaterdag vanwege de matige voorspelling en de veel lagere temp.