Kiters uit Rotterdam , meld je!

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3575 April 03, 2008, 23:59:25
edit2Rapporteer  

TOP Ron! ThumpsUp
Wat was er weinig zon zeg, op de foto zie je pas hoe donker het werkelijk was. Eindelijk kitefoto's van mijn nieuwe 9m2 Cool

En ook lijkt er zeer weinig wind te staan zeg, als je zo naar het water kijkt op sommige foto's. Ook TSSS en Snackyman staan er volgens mij op Grin

Dan heb je dr zeker veel bar/psi ingepompt bij de Shell?? En Rijkswaterstaat maar zeuren op de vrachtwagens ivm snel slijtend wegdek...

Was wel grappig, er moest 60Psi in, terwijl die automaten bij de Shell maar max 4.0 bar aankunnen, is iets van 57Psi. Dus idd. veel ingepompt Grin Tongue
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #3576 April 04, 2008, 00:19:51
edit2Rapporteer  
Yeah, ik sta dr ook op  Joepie  Thanks Ron!
Blijft leuk om wat terug te zien van jezelf, hoe simpel de actie ook is.
Niet dat ik tot veel meer in staat ben trouwens loser
Snackyman

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #3577 April 04, 2008, 01:14:33
edit2Rapporteer  
Grappig om jezelf in actie te zien als je normaal achter de camera Grin en dan nog 3x op de foto  Cool

Heb gisteren ook gemerkt dat de kou opzich ook nog wel mee viel. Had het kouder verwacht. Ik heb nu meer drang om te kiten dan te sexsen  schater
YouriB

Antwoord #3578 April 04, 2008, 03:48:48
edit2Rapporteer  
O : haha is het in friesland. ik slaat over Max. O,hoelaat zaterdag @ playa?
Kan ik als er veel wind staat jou 7 testen. Kijken hoeveel verschil erin zit met de mijne

Groeten
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3579 April 04, 2008, 04:42:43
edit2Rapporteer  
hoe laat weet ik nog niet, je mag hem best test maar het is leuker als het 7 of 8bft is.
Michiel.
Moderator

Antwoord #3580 April 04, 2008, 05:06:34
edit2Rapporteer  
Had het kouder verwacht. Ik heb nu meer drang om te kiten dan te sexsen  schater

Pas op he, je vriendin kijkt hier vast ook weleens Grin loser
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3581 April 04, 2008, 05:12:27
edit2Rapporteer  
Had het kouder verwacht. Ik heb nu meer drang om te kiten dan te sexsen  schater

Feeling lucky Michiel? hij zat op het strand ook de hele tijd naar jou te kijken... schater
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #3582 April 04, 2008, 05:46:05
edit2Rapporteer  
Feeling lucky Michiel? hij zat op het strand ook de hele tijd naar jou te kijken... schater

Je mocht zelfs nog een tijdje aan zijn "trekzak" hangen...    Grin
Michiel.
Moderator

Antwoord #3583 April 04, 2008, 13:57:34
edit2Rapporteer  

Nou nou zeg, homo-erotische prietpraat van een man die al de hele winter op zoek is naar "friendly bystanders" om hem van achter even te helpen Kiss InLove schater

Je mocht zelfs nog een tijdje aan zijn "trekzak" hangen...    Grin

Hmm, is het nu toeval dat ik wederom moet doorverwijzen naar het juiste forum: http://darkroom.forum.nl en http://spijkerszoekenoplaagwater.nl Roll Eyes Grin
Michiel.
Moderator

Antwoord #3584 April 04, 2008, 14:21:05
edit2Rapporteer  
Michiel Bandito's 3000ste post!

Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie

Dat wilde ik even met mijn kitebroeders (nog meer homo-erotische prietpraat, jawel Tongue) delen

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss
R.B.

Antwoord #3585 April 04, 2008, 14:26:42
edit2Rapporteer  
Tja Michiel das nie best.
Je hebt dus echt geen leven hahahaha.
3000 tis toch wat he maar gefeliciteerd kitebroeder ennnn hoe weet je toch al die sites???????????

toch maar ff dit laatste weghalen je weet maar nooit wat mensen gaan denken haha. YeSS
Audrey

Antwoord #3586 April 04, 2008, 14:31:58
edit2Rapporteer  

schater schater
Klopt, ook ik kijk hier.. Wink
Ben alleen nog niet zo actief op het forum mee aant ouwehoeren, omdat ik nog niet aan het kiten ben nu.. Mij nog te koud.. Wink
Komt wel hopelijk deze maand..   Smiley
Maar goed, ik onthoud wat hij zegt.. zal hij wel zien dan.. haha schater

Snackyman

Antwoord #3587 April 04, 2008, 14:42:55
edit2Rapporteer  

schater schater
Ben alleen nog niet zo actief op het forum mee aant ouwehoeren, omdat ik nog niet aan het kiten ben nu.. Mij nog te koud.. Wink
Komt wel hopelijk deze maand..   Smiley

:rolleyes:
Michiel.
Moderator

Antwoord #3588 April 04, 2008, 15:14:58
edit2Rapporteer  
schater schater
Komt wel hopelijk deze maand..   Smiley

He, Sabas:  Tongue

schater schater schater

Ik zeg, hou hem in de gaten Audry. Het was zo koud woensdag dat die dit soort rare dingen gaat zeggen Grin
Nee, de winter is officieel nog niet weg zo in de voorspellingen. Nog steeds geen zicht op temperaturen boven de 10°C de komende week Sad
Michiel.
Moderator

Antwoord #3589 April 04, 2008, 15:17:49
edit2Rapporteer  
Tja Michiel das nie best.
Je hebt dus echt geen leven hahahaha.
3000 tis toch wat he maar gefeliciteerd kitebroeder ennnn hoe weet je toch al die sites???????????

toch maar ff dit laatste weghalen je weet maar nooit wat mensen gaan denken haha. YeSS

He Robin: Kiss InLove
Meer zoiets in gedachten:

http://www.youtube.com/watch?v=z2W8is5ZGFg

schater schater schater

Idd. zit ik veeeeeeels te veel op vliegerhoog.enel Het erge is nog dat ik hier al jaren zit, en door een servercrash zijn alle tellers ooit op nul gezet. Dus eigenlijk is het 4800 ofzo loser
Het is dus nog veel erger in werkelijkheid loser Tongue

Gelukkig gaat het morgen weer waaien, daar ben ik wel aan toe na "low-end Wednesday"
Helaas zijn de voorspellingen weer naar beneden teruggeschroeft Undecided
Lauw
Administrator

Antwoord #3590 April 04, 2008, 15:56:43
edit2Rapporteer  
hihi wat gezellig jongens^^ maar toch vind ik het niet zo leuk dat het morgen wss weer een low-wind dag wordt Sad wil de persoon die daar verantwoordelijk voor is zich even melden, krijgt hij een paar spanxx:P
ROBST3R

Antwoord #3591 April 04, 2008, 15:57:24
edit2Rapporteer  
Als het morgen waaid ben ik van de partij en neem ik mijn autoloze vriend Poor ook maar mee!!!
Dus maar bidden dat `t niet gaat regenen! Heb hier nog een hindoe werken die doet eerst even een winddansje en dan een zondansje voor me..... maar hopen dat ie niet stiekem een regendansje doet;-)

Jullie naar playa of slufter?
ROBST3R

Antwoord #3592 April 04, 2008, 15:59:49
edit2Rapporteer  
Windguru zegt dat het vanaf 1 uur gaat waaien!
Snackyman

Antwoord #3593 April 04, 2008, 16:01:22
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik zeg, hou hem in de gaten Audry. Het was zo koud woensdag dat die dit soort rare dingen gaat zeggen Grin
Nee, de winter is officieel nog niet weg zo in de voorspellingen. Nog steeds geen zicht op temperaturen boven de 10°C de komende week Sad

Er komt zelfs weer nachtvorst :brrrrrrmuts:
Lauw
Administrator

Antwoord #3594 April 04, 2008, 16:01:55
edit2Rapporteer  
nnw is slufter natuurlijk:) alhoewel, zaterdag en slufter, misschien kan je beter uitwijken naar een rustiger playa. Maar ik moet morgen toch wat hoger in het land zijn, dus misschien pak ik wel een ijmuiden, meer wind daar boven in het land
Snackyman

Antwoord #3595 April 04, 2008, 16:02:59
edit2Rapporteer  
Whahaha geweldig filmpje michiel Grin
R.B.

Antwoord #3596 April 04, 2008, 16:14:37
edit2Rapporteer  
hallo ik zit op me werk hoor kan geen filmpjes kijken is me comp tegen beveiligd snik Grin.
maar ben ik scheel of zie ik voor a.s. zaterdag toch boven de 20 knopen uitkomen of no?
Ja okeej nu wordt er toch wel gezegd dat ik scheel ben haha grapjassen
Spike_L

Antwoord #3597 April 04, 2008, 16:57:58
edit2Rapporteer  
Ik heb morgen ochtend eerst een verhuizing waar ik mag assisteren, als deze niet heel de dag duurt, en het weer werkt mee, kom ik in de middag ook nog wel even kijken op de playa Smiley

@Robster M'n nieuwe waroo 13 is gister binnen gekomen....een mooie roze/zwarte :-). Kunnen we samen de playa onveilig maken met onze roze waroo's..Wink
Michiel.
Moderator

Antwoord #3598 April 04, 2008, 17:12:41
edit2Rapporteer  
Kunnen we samen de playa onveilig maken met onze roze waroo's..Wink

Ik geloof dat herenliefde vandaag het thema is hier, iedere keer komt die discussie daarop terug Tongue schater

@ Spike: is het de 2008 versie?
Michiel.
Moderator

Antwoord #3599 April 04, 2008, 17:15:32
edit2Rapporteer  
nnw is slufter natuurlijk:) alhoewel, zaterdag en slufter, misschien kan je beter uitwijken naar een rustiger playa. Maar ik moet morgen toch wat hoger in het land zijn, dus misschien pak ik wel een ijmuiden, meer wind daar boven in het land

Op Ijmuiden geven ze maar een knoopje of 3 meer wind op Undecided
In principe wil ik er ook weleens een keer gaan kijken, maar of het nu de moeite is Huh

Idd. is Slufter da place to be morgen. Pas na 15:00 uur hoog water ThumpsUp
Ik verwacht het niet zo heel erg druk als afgelopen zaterdag vanwege de matige voorspelling en de veel lagere temp.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.