nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Het was niet veel op de dam, enorm vlagerig. En constant buien waarbij de wind van 15 naar 25+ knopen aantrok, niet fijn op als je wat strapless aan het varen bent. Wel nog een rondje dam zandbakn vuurtoren kunnen doen, valt toch tegen van afstand om naartoe te kiten vanaf de dam.
|
|
|
RS
Logs: 0 | 331 uur
|
Nog mensen naar de Zandmotor morgen als de wind een beetje oke is en de buien meevallen? Heb weinig zin om daar aan te komen en in mijn uppie te staan.
|
|
|
-Martijn-
Geen avatar
|
Oostvoorne zal morgen denk ik niks zijn omdat de wind dan van over de Maasvlakte moet komen? Dan maar naar Ouddorp denk ik vanaf een uurtje of 2 en dan mooi het hoog van 15:00 meepakken. Hopelijk komt er nog wat wind bij als wat Windguru nu opgeeft...
|
|
|
|
|
|
RS
Logs: 0 | 331 uur
|
wind is behoorlijk ingekakt dus vandaag toch maar een dagje extra studeren. volgende week ziet er stukken beter uit!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Pfff, morgen weer eens vrij...geen wind Misschien een hobby gaan zoeken met een verbrandingsmotor. Door de extra uitstoot van CO2 hopelijk meer global warming = lekker warm en meer wind/storm
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Er staat nu al genoeg wind, maar er komen ook een hoop buien aan idd. Voorspelling voor morgen verandert met de minuut...laten we hopen dat het wat wordt... Maar meestal na de bui geen wind meer....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Genoeg wind???
Wat is er zo leuk aan skimmen in 12kn als het onder de 6gr is?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Voor het vierde weekend op rij niet kiten, is skimmen al genoeg voor mij...
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Helaas, de oppas is ziek. En die kleine met een grondanker om z'n middel aan de waterkant te zetten met een emmer en een schepje is misschien wat teveel gevraagd met de huidige buitemtemp. en regen
|
|
|
geloof68
|
... of gelukkig, hoef je ook niet dat koude water in met je skim. Ik heb de standaard mooi-weer-skim gekocht, ik wist niet dat er ook skims zijn voor koud/slecht weer.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wind lijkt genoeg voor de TT. Wilde eigenlijk de zee weer eens op strapless. Dat zou wel een skim geworden zijn vandaag.. Het regent hier nog steeds niet...
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
volgende week veel wind, woendag ga ik een dagje vrij krijgen van de sint volgens mij
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
holy F een week vrij en wind... helaas wel koud, maar eindelijk weer eens naar het water!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Mazzelpik, lauw Morgen ziet er dra-ma-tisch uit wat weer en wind betreft
|
|
|
stefan-fone
|
[edit] Je hebt al een topic gestart in het juiste subforum, 1x plaatsen is genoeg.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Mazzelpik, lauw Morgen ziet er dra-ma-tisch uit wat weer en wind betreft pff hopelijk komt het ook uit, ver weg enzo :-) Daarnaast mag het ook wel eens, afgelopen maanden druk gehad :-( mjah you know the pain!
|
|
|