martijn
|
morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
|
|
|
thomasr
|
morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen grrrr.... zaterdag weer wat wind! vrijdag ook maar weet niet of jou ouders dan kunnen rijden?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nog iemand uit Rdam die rond half 6 wilde gaan rijden?? Ziet er weer uit als 7m weer volgens WSW en KNMI.....ik gok er maar op want ik neem mn kites mee naar mn werk!
Heb vandaag ff het stukkie touw waar het katrolletje van mn powerlijnen over loopt vervangen. Die vertoonde wat slijtage en ik loop liever niet het risico dat ie breekt. Dynema van 900 Kg breekkracht moet wel lukken toch? Lang leve het Touwhuis in Rdam!
Tot morgen hopelijk! Autostrand! Hoog water in de avond!
|
|
|
|
Alferink
|
Oeeh ik ga even kijken of ik een hardcorekitesessie in mijn planning kan prakken je moet! Ok, moet maar dan... Zit goddomme nu al te stuiteren hihi Timmuh, jij gaat ook mee trouwens. Uur of 1 1,5 op het strand Lekkere warming up met naar het water lopen. Komt helemaal goed, ik voel het !!!
|
|
|
martijn
|
ik kan niet meeer wachten dudes. het is al 2 maanden geleden, kijken of het nog een beetje wil lukken Gezellig Michiel! ik heb eigenlijk een dagje vrij morgen om dan tentamens te leren. Kiten is veel leuker . volgende week woensdag eindelijk zomervakantie! tot morgen allemaal!
|
|
|
hans
|
@MB zie je nou hoe vervelend het is als je moet werken en je leest in de avond al die verhalen hoe leker het allemaal is geweest. trouwens morgen rond 4 uur ben ik ook op playa
|
|
|
martijn
|
welke kite/board vaar je Hans, kunnen we gelijk nog ff kennis maken.
ik met slingshot link 10.5 en pro x 2006
|
|
|
hans
|
groen/witte cult 9 en groene/orange LE torch 12 nash sol 2007
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
De voorspelling is iets bijgesteld naar beneden op watersportweer. Knoop of 20 rond 18:00 nu.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik ben hopelijk ook op playa ergens in de middag. Ik moet eerst even een ander plankje regelen, want ik kwam gisteravond tot de ontdekking dat mn north dragon bij de linker tip gebroken/gekraakt is Die heeft zondag toch niet overleefd....
|
|
|
Spike_L
|
Ik ben er vanmiddag ook weer bij! Hoop rond 3 uur/ half 4 op het strand te zijn. Dan lijkt de wind te gaan pieken... Lekker weer de 9m uitlaten!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
De voorspelling is iets bijgesteld naar beneden op watersportweer. Knoop of 20 rond 18:00 nu.
das precies een mooie wind om te loopen..
|
|
|
martijn
|
ik hou je in de gaten hoor Ron
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ben benieuwd, jammer dat de wind is bijgesteld:( nu zal ik ook met mijn 9m moeten varen..
|
|
|
martijn
|
nu al 17 knopen in de stoten
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
das precies een mooie wind om te loopen.. Ghehe daar ben ik nog niet helemaal aan toe, maar vind het vet om te zien Heb gisteren een waroo 7 gehaald, hoop dat ik die vandaag kan testen
|
|
|
Lauw
Administrator
|
michiel, gewoon hier nog:P en ga straks naar playa weer eens! Als de wind nog wat meer gaat aantrekken!
|
|
|
Spike_L
|
Wind wordt denk ik niet zo heel veel meer harder...dit zou genoeg moeten zijn voor m'n 9m.. ik ga over een kwartier weg! (Vanuit Rozenburg)
|
|
|
|
thomasr
|
28 knts in de vlagen op playa,, ben benieuw of martijn niet overpowered staat nu..
|
|
|
Lauw
Administrator
|
me lichaam weer aardig kapot gemaakt. Eerst een railey in dikke power landen en niet meer kunnen inhaken en bats met board en al op de kant en pijnlijke knieen omdat mijn board vast liep.
Vervolgens sbend, eerste poging bijna crash, twee poging crash met hoofd eerst in het water, zag ff sterretjes..
conclusie, mijn lichaam is kapot!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
me lichaam weer aardig kapot gemaakt. Eerst een railey in dikke power landen en niet meer kunnen inhaken en bats met board en al op de kant en pijnlijke knieen omdat mijn board vast liep.
Vervolgens sbend, eerste poging bijna crash, twee poging crash met hoofd eerst in het water, zag ff sterretjes..
conclusie, mijn lichaam is kapot!
ik wou dat ik er bij was! waar was je gaan bØken? en sterkte met dat wrakke lichaam van je, voel je je eeeeeven 43...
|
|
|