martijn
|
jow dude's woensdag ben ik vrij:). zou ik met iemand mee kunnen rijden die langs dordrecht/zwijndrecht komt. of me daar in de buurt op wil pikken. Of kan iemand mij vanaf een lokaal station oppikken waar je langs komt? ik hoop het
|
|
|
thomasr
|
Tijn zaterdag kunnen jou pappie of mammie rijden hee? als de wind ook even meewerkt!
|
|
|
martijn
|
haha, ja man. waait het dit weekend niet gaan we wakeboarden
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Martijn,
woensdag zou je met mij mee kunnen rijden, wil rond een uurtje of 11 wegrijden en rond 12 uur op het water zijn.
Wind ziet er iig goed uit !
pm me maar even.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@RP en MB gaan jullie woensdag avond nog naar TH, ik wel als de voorspellingen zo blijven, ben er dan rond een uur of 17:30.
|
|
|
hans
|
zoooooooo ik toch een spierpijn van gisteren over gehouden.( super gevoel) ben woensdag ook van de partij rond een uur of 4 als de wind er ok is
|
|
|
martijn
|
jihoe, woensdag ben ik er waarschijnlijk met kitebreda vanaf donderdag heb ik tentamens, ik ben nu al als een gek aan het leren zodat ik dan een paar daagjes vrij kan houden. hopenlijk kan ik ook dan nog een keer met iemand mee rijden? ik kan niet meer wachten dudes
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@RP en MB gaan jullie woensdag avond nog naar TH, ik wel als de voorspellingen zo blijven, ben er dan rond een uur of 17:30. Ik denk eraan om naar autoplaya of slufter te gaan. Ik zit nl. bij een klant op locatie langs de A15. Dan moet ik juist door de files heen naar TH (ik zou evt. na de Beneluxtunnel via HvH naar TH kunnen rijden?) Het wordt hoogwater zo rond 20:15 uur, dus misschien playa toch wel de bom dan. The O, wat ga jij doen?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Op playa omdat ik daar in de buurt ben en geen zin heb om file te rijden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Op playa omdat ik daar in de buurt ben en geen zin heb om file te rijden. Kijk, in het laatste kan ik me goed vinden
|
|
|
The O
|
@MB&ER ik had gisteren voor jullie de videocamera en fototoestel meegenomen, waarom zijn jullie die niet komen halen? hadden zeker wat mooie plaatjes bij gezeten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jammer O, dat hadden epische platen geworden. Alleen ben ik bewust niet dicht bij het strand gaan springen, daar het gewoon te druk was. En 50m+ ver absoluut meer regel als uitzondering. Dan wil ik liever de ruimte hebben.
|
|
|
martijn
|
Wie zijn er morgen nogmeer op de playa?
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik ga rond 15:00 weg in Tilburg dus hoop om 16:30 op het water te staan
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
morgen is de win vaag, windfinder is compleet bijgesteld, maar knmi zegt het volgende..
De wind draait van zuidoost naar west tot zuidwest en is zwak tot matig. In het zuidoosten hebben we eerst een zwakke variabele wind. In de middag neemt de wind in het westen toe tot vrij krachtig of krachtig, aan de westkust wordt de wind dan hard, windkracht 7. In de westelijke kustprovincies komen er dan windvlagen tot 75 km/uur.
dus beginnners (en gevorderde) kijk uit!
|
|
|
The O
|
Net als zondag na 18u gaat het weer los als dat klopt. Kunnen we lekker onze puppie kites uitlaten , hoog, ver en bij fouten hard crashen .
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Watersportweer geeft het hoogtepunt rond 18:00 met 25-26 knopen. Damn moet echt zsm een bularoo 7 zien te regelen :S
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Vage weersvoorspellingen. Windguru en finder zeggen allebei max 15-16 knopen.
Zitten er wel eens 10 knopen naast! Dus hopelijk gaan we voor de 25 a 26 knopen! Ga het morgen ook proberen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zo leon, heb je weer veel vrij tegenwoordig???
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
zo leon, heb je weer veel vrij tegenwoordig??? Als het gaat waaien doe ik mijn best!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Morgen gaat het los!!!!! Rendez-vous van afgelopen zondag ben om 11;30 op autostrand tot een uurtje of 4 rossen en dan gebroken naar huis.
|
|
|
Alferink
|
Oeeh ik ga even kijken of ik een hardcorekitesessie in mijn planning kan prakken
|
|
|